Van micromanagement naar synergie: WFM als strategische partner voor operationeel succes
We zien vaak dat het volledige potentieel van WFM niet wordt benut, doordat operationeel managers zich tot in detail bezighouden met zaken die eigenlijk bij WFM zouden moeten liggen. Zulk micromanagement leidt niet alleen tot overwerkte managers, maar belemmert ook de effectiviteit van WFM.
Kostenbesparing klantcontact: is de focus op kwaliteit de sleutel tot succes?
In de wereld van klantcontact hebben efficiëntie en kostenbesparing een sterke focus. Aan de andere kant is de kwaliteit van de klantenservice ontzettend belangrijk. Daarom staan organisaties voor een constante uitdaging: hoe kunnen we kosten verlagen zonder in te boeten op kwaliteit?
De ivoren toren van datamanagement: samenwerking als sleutel voor waardevolle inzichten in klantcontact
Hoe zorg je ervoor dat data écht gaat bijdragen aan verbetering in het klantcontactcenter? Het antwoord ligt in het beter verbinden van je BI-afdeling met de rest van de organisatie.
De kracht van samenwerking tussen WFM en HR
Hoe kunnen WFM en HR beter op elkaar aansluiten om zo het beste uit de organisatie en de medewerkers te halen? Het antwoord ligt in integratie, wederzijds vertrouwen en een duidelijke verdeling van verantwoordelijkheden.
Werving, selectie en doorstroom van klantadviseurs: De kracht van Managed Flexteams
De juiste klantadviseurs vinden, opleiden en behouden is een uitdaging die veel bedrijven hoofdpijn bezorgt. Gelukkig biedt Managed Flexteams een oplossing die organisaties volledig ontzorgt en tegelijkertijd zorgt voor uitstekende klantinteracties.
Hoe technologie de klanttevredenheid kan verbeteren (of hinderen)
Door alle technologische en digitale mogelijkheden die er tegenwoordig zijn, kunnen we beter inspelen op de verwachtingen van de klant en dus op de klanttevredenheid. Maar naast kansen zorgt dit ook voor uitdagingen.
In 5 stappen van klantbeleving meten naar gericht verbeteren
Meten is weten, datagedreven werken is een must en KPI’s zijn de belangrijkste graadmeter van succes. Toch? In dit artikel gaan we dieper in op het meten en verbeteren van de klantbeleving.
Crisis op de klantenservice! Waarom die hoge NPS-score uit het begin vaak keldert
De NPS-score daalt. Zelfs tot onder jullie initiële doelstelling. Wat is hier aan de hand?
10 trends in klantbeleving (CX) in 2024
Wij hebben er zin in na een mooi jaar en zijn klaar voor alles wat het nieuwe jaar gaat brengen. Ook zo benieuwd wat dat is? Dit is ‘m, de top 10 trends in klantbeleving en CX.
Drie redenen waarom klantbeleving in de zorg zo belangrijk is
Klantbeleving lijkt misschien iets dat uitsluitend bij commerciële bedrijven past. Toch is het minstens zo belangrijk binnen de zorgsector, waar het patiëntenbelang centraal staat.
Wat is 9+ klantbeleving?
Klanten verwachten meer en bedrijven moeten zich aanpassen. Welkom in de wereld van de 9+ klantbeleving! Maar wat is een 9+ klantbeleving precies? En waarom is het zo belangrijk?
Proactieve benaderingen om klantbeleving te verbeteren: Van feedback tot implementatie.
Hoe kun je als organisatie continue je klantbeleving verbeteren? Door een proactieve aanpak! Alleen reageren op feedback is niet genoeg, het gaat om het anticiperen op de behoeften en wensen van de klant voordat ze zelfs maar worden uitgesproken.
Wat is Klantbeleving en waarom het juist nú belangrijker is dan ooit
Geen wonder dat het erg belangrijk is om je als organisatie te focussen op klantbeleving. Maar wat is klantbeleving precies, hoe zorg je ervoor dat de klantbeleving meer dan ‘gewoon goed’ is en hoe draagt het exact bij aan de bedrijfsresultaten? Je leest het hier.
Tien redenen waarom kundige klantadviseurs het verschil maken voor tevreden klanten
Natuurlijk heb je een mooi merk en lever je goede producten of diensten. Maar er is één ding dat eenzaam bovenaan staat als het gaat om wat klanten écht belangrijk vinden binnen klantbediening. Dat is je klantadviseurs! We geven tien redenen waarom.
Klantbediening meten in slechts één KPI
Wil je je klantadviseurs helpen om klanten op de beste manier te bedienen? Focus dan op wat écht belangrijk is en gebruik een goede stuur-KPI.
Hoe technologie de efficiëntie en kwaliteit van klantbediening kan verbeteren
We hebben een aantal manieren op een rij gezet waarbij technologie de efficiëntie en kwaliteit van je klantbediening kan verbeteren.
Hoe je als bedrijf met klantbediening kan inspelen op veranderende klantverwachtingen
Om in te spelen op veranderende klantverwachtingen, moet je weten welke dat zijn. We zetten er een aantal op een rij en hoe je daarmee om kunt gaan.
Vijf manieren om je klantbediening te verbeteren en klanttevredenheid te verhogen
We vertellen je graag waarom het optimaliseren van de klantbediening essentieel is om een hoge NPS te bereiken en welke strategieën je kunt inzetten om de klantbediening te verbeteren.