Blog Werk Bij Ons

Klantcontact strategie werkend maken

SmartCenter brengt klantinteractie naar de plek die ertoe doet: vanuit het hart van je organisatie, in het hart van je klanten. 

Ieder klantcontact is een beslissend moment in het opbouwen van een duurzame, positieve relatie. Dat is onze passie en maken wij waar. We brengen je klantstrategie tot bloei door het vertrouwen van klanten te laten groeien. Digitaal waar het kan, in persoonlijk contact waar gewenst. We doen dat bewust vanuit het hart van de organisatie samen met je eigen medewerkers. 

We voelen ons medeverantwoordelijk voor het realiseren van je organisatiedoelen en het waarmaken van je merkbelofte. Daarom staan we naast je bij het optimaliseren van de klantreis, het inrichten van klantgerichte bedrijfsprocessen en bij het managen van de merkbeleving. Sterker nog: al onze professionals zíjn je merk! We denken met je mee over hoe je klanten ‘serviced’, het verschil in jouw branche maakt en je merk versterkt. Over hoe je kunt groeien door continu te verbeteren tegen lagere kosten, medewerkers aan je te binden en flexibel kunt zijn in op- en afschalen. Door het combineren van klantdata, onze specialisten en ‘smart technology’ geven we jouw resultaten een boost!

Team

Vanity Meerzorg

"Een hele hoop data omzetten in bruikbare gegevens, dat is waar ik blij van word! Door mijn creativiteit in te zetten kom ik tot mooie rapportages en verbteringen vooor de toekomst"

Vanity Meerzorg

WFM Specialist

Henri van Dijk

"Medewerkers motiveren en coachen en helpen bij hun persoonlijke ontwikkeling dat is waar ik eneergie van krijg. Samen de schouders eronder zetten om elke dag mooie resulateten neer te zetten met als doel tevreden klanten en veel werkplezier"

Henri van Dijk

Coach

Claudia de Jonge

“Het is mijn missie om als marketeer vanuit de klantbehoefte interactie op te zetten met onze doelgroep. Interactie die echt wordt beleefd, relevant is en inspireert met als ultiem doel om klant en dienst aan elkaar te verbinden!”

Claudia de Jonge

Marketing & Communicatie

Nika Gerson Lohman

“Geen uitdaging ga ik uit de weg om middels ICT de gewenste systemen aan elkaar te koppelen, zodat er zo efficiënt mogelijk gewerkt kan worden met zo min mogelijk tussenkomst van een persoon.”

Nika Gerson Lohman

Technical Consultant

Jeroen Gerrits

"Door het verzamelen van de juiste data, data analyse, het stroomlijnen van processen en het maken van heldere afspraken creëer ik orde uit chaos. Door continu te blijven verbeteren probeer ik iedere dag de resultaten van morgen een stukje beter te laten zijn dan de resultaten van vandaag."

Jeroen Gerrits

WFM Specialist / Business Analist

Maurice Jacobs

"Het initiëren van nieuwe ideeën waarbij ik de verbinding ben tussen partijen om concrete doelen te realiseren."

Maurice Jacobs

Algemeen Directeur

Gerda Verkerk

"Met elkaar het SmartCenter concept continu verder blijven ontwikkelen en met het SmartCenter team zorgen dat we voor onze opdrachtgevers, verrassende resultaten neerzetten! Dat doen we met veel plezier!"

Gerda Verkerk

Directeur Operations

Frank Grondstra

“Het bouwen van partnerships en het voeren van inspirerende gesprekken met onze klanten en daarin kijken naar onderscheidende en doeltreffende oplossingen voor het behalen van de doelstellingen.”

Frank Grondstra

Account Director

Rob de Brouwer

“Met een ontwikkelingsgerichte aanpak een cultuur van continue verbeteren creëren, zodat de klantverwachting wordt overtroffen… in elk contact!”

Rob de Brouwer

Cliënt Services Manager

Anouk Krabbendam

Mijn doel is het menselijke aspect binnen SmartCenter zo goed mogelijk tot zijn recht te laten komen. Dit doe ik met veel plezier en gedrevenheid!

Anouk Krabbendam

HR Business Coördinator

Torsten Smolders

“Door middel van rapportages en analyses, help ik je graag op een leuke en prettige manier je resultaten te behalen.”

Torsten Smolders

Manager WFM

Richard van Huijkelom

“Mijn talent is op en creatieve wijze “out of the box” te denken en grenzen op te zoeken om tot een efficiëntere en plezierige manier van werken te komen. Dit met een duidelijke doelstelling: tevreden medewerkers en tevreden klanten.”

Richard van Huijkelom

WFM Specialist

Annemeike Monfils

"Na regen komt altijd zonneschijn! Met een positieve instelling en de eerlijkheid om samen te werken, kom je samen ver."

Annemeike Monfils

WFM Specialist

Milton Hilberink

“Een veel gehoorde uitspraak is “meten is weten” maar wat zeggen al die verzamelde cijfers nou echt over uw medewerkers? Vanuit het verzamelen van data naar “op maat” aansturing van uw medewerker dat is mijn talent.”

Milton Hilberink

WFM Business Analist

Nathalie de Jongh

"In een team werken en iets voor een ander betekenen vind ik erg fijn en belangrijk. Ik gebruik mijn inlevingsvermogen en organisatietalent voor het ondersteunen en coachen van medewerkers om samen tot een mooi eindresultaat te komen."

Nathalie de Jongh

Teamleider

Yasemin Unal

“Het team persoonlijk en intrinsiek motiveren om samen een mooi resultaat te behalen.”

Yasemin Unal

Teamleider

Fatima Sindy

“Wat wil jij? En hoe kan ik je daarin ondersteunen? Door een gezamenlijke doel te stellen, werk ik samen met jou aan jouw ontwikkeling en die van het team als geheel.”

Fatima Sindy

Teamleider

Chantal van Kommer

"Zet de medewerkers in op hun kwaliteiten, zodat ze lekker in hun vel zitten. Laat ze groeien en zelfverzekerder worden door persoonlijke aandacht, coaching en positieve energie. Voor ieder probleem is een oplossing. Behandel je klant zoals je zelf behandeld wil worden en geef je klanten altijd net iets meer dan ze verwachten."

Chantal van Kommer

Teamleider

Team