Team

De medewerkers van SmartCenter hebben echt hart voor de zaak. Dat merkt u door de extra stap die ze zetten. Ze weten dat de reden voor klantcontacten én de effecten ervan door alle afdelingen heenlopen. Daarbij signaleren ze proactief kansen waarmee u uw organisatie verder kunt verbeteren. We zijn daarom ook extra trots op onze enthousiaste club van ambitieuze specialisten.

Deze specialisten weten ook u elke keer weer te verrassen:

Maurice Jacobs

"Het initiëren van nieuwe ideeën waarbij ik de verbinding ben tussen partijen om concrete doelen te realiseren."

Maurice Jacobs

Algemeen Directeur

Gerda Verkerk

"Met elkaar het SmartCenter concept continu verder blijven ontwikkelen en met het SmartCenter team zorgen dat we voor onze opdrachtgevers, verrassende resultaten neerzetten! Dat doen we met veel plezier!"

Gerda Verkerk

Directeur Operations

Frank Grondstra

“Het bouwen van partnerships en het voeren van inspirerende gesprekken met onze klanten en daarin kijken naar onderscheidende en doeltreffende oplossingen voor het behalen van de doelstellingen.”

Frank Grondstra

Account Director

Peter Blom

"Klantbeleving gaat om het managen en continu op het juiste moment overtreffen van de door de organisaties geschepte klantverwachting, niet meer en niet minder. Het geeft me energie om samen met organisaties invulling te geven aan de gekozen klantcontactstrategie om de gestelde doelen te bereiken."

Peter Blom

Cliënt Services Manager

Rob de Brouwer

“Met een ontwikkelingsgerichte aanpak een cultuur van continue verbeteren creëren, zodat de klantverwachting wordt overtroffen… in elk contact!”

Rob de Brouwer

Cliënt Services Manager

Niels Kroeze

“Ik heb de passie om de relatie met de klant optimaal commercieel te benutten door in gedrag en handelen proactief, overtuigend & excellent te zijn!”

Niels Kroeze

Cliënt Manager

Torsten Smolders

“Door middel van rapportages en analyses, help ik je graag op een leuke en prettige manier je resultaten te behalen.”

Torsten Smolders

Manager WFM

Joost Masmeijer

“Up-to-date blijven op het gebied van marketing en de laatste ontwikkelingen toepassen voor een verbeterde klantreis en een hogere klanttevredenheid.”

Joost Masmeijer

Marketing Manager

Rinske Becks

“Iedere dag met een lach en veel positieve energie van start gaan op het werk, zodat ik het team optimaal kan ondersteunen!”

Rinske Becks

Business Coördinator Projecten

Anouk Krabbendam

“Met veel plezier en enthousiasme ga ik aan de slag om te zorgen dat alles zo soepel mogelijk verloopt en het team kan ondersteunen waar nodig!’’

Anouk Krabbendam

Business Coördinator HR

Tom Roderkerken

“Door inzichten te creëren op gebied van prestaties en processen om het verbeterpotentieel in kaart te brengen en je hierbij te helpen.”

Tom Roderkerken

WFM Specialist / Business Analist

Richard van Huijkelom

“Mijn talent is op en creatieve wijze “out of the box” te denken en grenzen op te zoeken om tot een efficiëntere en plezierige manier van werken te komen. Dit met een duidelijke doelstelling: tevreden medewerkers en tevreden klanten.”

Richard van Huijkelom

WFM Specialist

Annemeike Monfils

"Na regen komt altijd zonneschijn! Met een positieve instelling en de eerlijkheid om samen te werken, kom je samen ver."

Annemeike Monfils

WFM Specialist

Milton Hilberink

“Een veel gehoorde uitspraak is “meten is weten” maar wat zeggen al die verzamelde cijfers nou echt over uw medewerkers? Vanuit het verzamelen van data naar “op maat” aansturing van uw medewerker dat is mijn talent.”

Milton Hilberink

WFM Business Analist

Vincent Breeuwsma

"Klanten behouden doe je door je beloften na te komen, betrokkenheid te tonen en door continu te investeren in de kwaliteit van je relaties."

Vincent Breeuwsma

Tester

Nathalie de Jongh

"In een team werken en iets voor een ander betekenen vind ik erg fijn en belangrijk. Ik gebruik mijn inlevingsvermogen en organisatietalent voor het ondersteunen en coachen van medewerkers om samen tot een mooi eindresultaat te komen."

Nathalie de Jongh

Teamleider

Peter Tendeloo

"Manier van aansturing van je team is afhankelijk van de bedrijfsdoelstellingen van de opdrachtgever en het niveau binnen je team. Situationeel leidinggeven is dus rekening houden met meer dan alleen het individuele medewerkersniveau."

Peter Tendeloo

Teamleider

Niek Groenewold

“Door mensen in hun kracht te zetten, blije medewerkers creëren en daarmee tevreden klanten.”

Niek Groenewold

Teamleider

Yasemin Unal

“Het team persoonlijk en intrinsiek motiveren om samen een mooi resultaat te behalen.”

Yasemin Unal

Teamleider

Amanda Bettink

“Met gedrevenheid en passie werk ik graag met een team aan verbetering en continuïteit.”

Amanda Bettink

Teamleider

Fatima Sindy

“Wat wil jij? En hoe kan ik je daarin ondersteunen? Door een gezamenlijke doel te stellen, werk ik samen met jou aan jouw ontwikkeling en die van het team als geheel.”

Fatima Sindy

Teamleider

Eva Ijtsma

"Nieuwe talenten ontdekken en mensen helpen zich te ontwikkelen, dat motiveert mij. Iedereen heeft bijzondere vaardigheden en kan iets bereiken, als je het maar wilt.”

Eva Ijtsma

Teamleider

Manouk Urannie

“Met mijn positieve benadering weet ik problemen aan te pakken en ga ik uitdagingen niet uit de weg. Door persoonlijke aandacht te geven en duidelijke doelen te stellen ga ik samen met medewerkers aan de slag om ze te laten excelleren in hun klantgesprekken.”

Manouk Urannie

Teamleider

Max Aalbers

“Dagelijks werken aan de relatie tussen klant en adviseur om zo de meerwaarde van SmartCenter in de praktijk te laten zien is voor mij het doel”

Max Aalbers

Teamleider

Harry de Wals

"Door kennis en vaardigheden van medewerkers in te zetten en te ontwikkelen, maken wij het verschil bij onze opdrachtgevers. Iedere dag de klant positief verassen, daar gaan we voor!"

Harry de Wals

Teamleider

Chantal van Kommer

"Zet de medewerkers in op hun kwaliteiten, zodat ze lekker in hun vel zitten. Laat ze groeien en zelfverzekerder worden door persoonlijke aandacht, coaching en positieve energie. Voor ieder probleem is een oplossing. Behandel je klant zoals je zelf behandeld wil worden en geef je klanten altijd net iets meer dan ze verwachten."

Chantal van Kommer

Teamleider