SMARTCENTER
Over ons
We create meaningful moments!
SMARTCENTER BRENGT KLANTINTERACTIE NAAR DE PLEK DIE ERTOE DOET
Vanuit het hart van je organisatie, in het hart van je klanten
Ieder contact is een beslissend moment in het opbouwen van een duurzame, positieve relatie. Dat is onze passie en maken wij waar. We brengen je klantstrategie tot bloei door het vertrouwen van klanten te laten groeien. Digitaal waar het kan, in persoonlijk contact waar gewenst. We doen dat bewust vanuit het hart van de organisatie samen met je eigen medewerkers.
We voelen ons medeverantwoordelijk voor het realiseren van je organisatiedoelen en het waarmaken van je merkbelofte. Daarom staan we naast je bij het optimaliseren van de klantreis, het inrichten van klantgerichte bedrijfsprocessen en bij het managen van de merkbeleving. Sterker nog: al onze professionals zíjn je merk! We denken met je mee over hoe je klanten ‘serviced’, het verschil in jouw branche maakt en je merk versterkt. Over hoe je kunt groeien door continu te verbeteren tegen lagere kosten, medewerkers aan je te binden en flexibel kunt zijn in op- en afschalen. Door het combineren van klantdata, onze specialisten en ‘smart technology’ geven we jouw resultaten een boost!
Ons team
-
Maurice Jacobs
Algemeen Directeur
Het initiëren van nieuwe ideeën waarbij ik de verbinding ben tussen partijen om concrete doelen te realiseren.
-
Rutger Spek
Operations Director
''Blije medewerkers zorgen voor blije klanten! Zonder plezier geen prestaties en zonder prestaties geen plezier. Een goede werksfeer is hiervoor de basis.''
-
Thirza Rottier
CX Director
Mijn missie is om echt relevante dienstverlening te ontwikkelen, door diepgaand te begrijpen wat mensen drijft kan je een connectie maken op emotioneel gebied. Die connectie is krachtig en waardevol. Voor mij staat de mens centraal maar het wil niet zeggen dat technologie ons niet kan ondersteunen om een excellente beleving te creëren.
-
Emiel van Gompel
Financiel Directeur
Met mijn talent voor finance heb ik oog voor business ontwikkelingen en de impact daarvan op de financiële cijfers.
-
Sebas Meekel
New Business Development Manager
Vooruitzien is… klantgerichtheid! Om de klant écht goed te kunnen helpen, moet je een paar stappen vooruitdenken. Dat is wat je van mij mag verwachten.
-
Milton Hilberink
WFM Business Analist
Een veel gehoorde uitspraak is “meten is weten” maar wat zeggen al die verzamelde cijfers nu echt over uw medewerkers? Vanuit het verzamelen van data naar “op maat” aansturing van uw medewerker dat is mijn talent.
-
Annemeike Monfils
WFM Specialist
Na regen komt altijd zonneschijn! Met een positieve instelling en de eerlijkheid om samen te werken, kom je samen ver.
-
Loran Ekkerman
WFM Specialist
Wanneer je goed luistert naar de klant kun je echt mee denken en resultaten neer zetten waar we trots op kunnen zijn.
-
Maaike Rossen
WFM Specialist
Samenkomen is een begin, samenblijven is vooruitgang, maar samenwerken is succes! Ik geloof in het bundelen van ieders kennis en zienswijze vanuit verschillende rollen in het project om samen een geweldig resultaat neer te kunnen zetten!
-
Eddie Wildeboer
Interim Manager | Consultant
Op basis van vertrouwen, verantwoordelijkheid en autonomie haal ik het beste in de mens naar boven.
-
Lieke van der Linden
Project Ondersteuner EX
Het creëren van een gezonde en fijne werk omgeving voor mijn collega’s, is iets waar ik graag mijn steentje aan bijdraag!
-
Danischa van Leeuwen
HR Business Coordinator
There are no secrets to success. It is the result of preparation, hard work and learning from failure.
-
Yvette Eekelschot
HR Business Partner
Je hoeft niet ergens goed in te zijn om te beginnen, maar je moet beginnen om ergens goed in te zijn.
-
Lennard Badart
Associate Partner SmartCenter | WFM Specialist
‘‘Door het juiste te doen, vreest gij niemand", dit is de lijfspreuk van mijn oude regiment "Huzaren van Sytzama". En juist dit vormt de basis hoe ik naar klantcontacten kijk. Probeer het zo goed mogelijk te doen voor mens, klant, operatie. Zorg voor transparante inzichten, en dan volgt de performance vanzelf’’
-
Nicolette Wuring
Associate Partner SmartCenter
When people care, people notice.
-
Niels van den Bosch
Sr Administratief Medewerker
Met mijn gevoel voor cijfers breng ik financieel perspectief, maar denk ik ook mee over haalbare mogelijkheden om zo de juiste synergie te creëren en de organisatie naar een volgende niveau te helpen.
-
Yilmaz Savas
Teamleider
Be Real, be Courious, be Couragious and go Further.
-
Marc Abbink
Teamleider
Het leveren van kwaliteit en een tevreden klant staat persoonlijk heel dicht bij mij. De eerste keer goed is het streven, als het echter in twee of drie keer pas lukt, dan telt voor mij het eindresultaat zwaarder dan weg er naar toe.
-
Nick Vos
Teamleider
‘‘Ik wil graag champions league spelen als het gaat om klantcontact, een goed team bouwen, oogstrelend spel laten zien op het mooiste podium, successen vieren en genieten van elke wedstrijd.’’
-
Shanice Bizot
Teamleider
Een team dat samenwerkt, inspireert elkaar om tot geweldige prestaties te komen.
-
Jasper Schuit
Teamleider
De wereld is onderhevig aan verandering. De kunst is niet wat, maar wanneer en hoe?