SMARTCENTER

Over ons

We create meaningful moments!

SMARTCENTER BRENGT KLANTINTERACTIE NAAR DE PLEK DIE ERTOE DOET

Vanuit het hart van je organisatie, in het hart van je klanten

Ieder contact is een beslissend moment in het opbouwen van een duurzame, positieve relatie. Dat is onze passie en maken wij waar. We brengen je klantstrategie tot bloei door het vertrouwen van klanten te laten groeien. Digitaal waar het kan, in persoonlijk contact waar gewenst. We doen dat bewust vanuit het hart van de organisatie samen met je eigen medewerkers.

We voelen ons medeverantwoordelijk voor het realiseren van je organisatiedoelen en het waarmaken van je merkbelofte. Daarom staan we naast je bij het optimaliseren van de klantreis, het inrichten van klantgerichte bedrijfsprocessen en bij het managen van de merkbeleving. Sterker nog: al onze professionals zíjn je merk! We denken met je mee over hoe je klanten ‘serviced’, het verschil in jouw branche maakt en je merk versterkt. Over hoe je kunt groeien door continu te verbeteren tegen lagere kosten, medewerkers aan je te binden en flexibel kunt zijn in op- en afschalen. Door het combineren van klantdata, onze specialisten en ‘smart technology’ geven we jouw resultaten een boost!

Ons team

  • Maurice Jacobs

    Algemeen Directeur

    Het initiëren van nieuwe ideeën waarbij ik de verbinding ben tussen partijen om concrete doelen te realiseren.

  • Rutger Spek

    Operations Director

    ''Blije medewerkers zorgen voor blije klanten! Zonder plezier geen prestaties en zonder prestaties geen plezier. Een goede werksfeer is hiervoor de basis.''

  • Thirza Rottier

    CX Director

    Mijn missie is om echt relevante dienstverlening te ontwikkelen, door diepgaand te begrijpen wat mensen drijft kan je een connectie maken op emotioneel gebied. Die connectie is krachtig en waardevol. Voor mij staat de mens centraal maar het wil niet zeggen dat technologie ons niet kan ondersteunen om een excellente beleving te creëren.

  • Emiel van Gompel

    Financiel Directeur

    Met mijn talent voor finance heb ik oog voor business ontwikkelingen en de impact daarvan op de financiële cijfers.

  • Frank Grondstra

    Account Director

    Het bouwen van partnerships en het voeren van inspirerende gesprekken met onze klanten en daarin kijken naar onderscheidende en doeltreffende oplossingen voor het behalen van de doelstellingen.

  • Milton Hilberink

    WFM Business Analist

    Een veel gehoorde uitspraak is “meten is weten” maar wat zeggen al die verzamelde cijfers nu echt over uw medewerkers? Vanuit het verzamelen van data naar “op maat” aansturing van uw medewerker dat is mijn talent.

  • Niels van den Bosch

    Sr Administratief Medewerker

    Met mijn gevoel voor cijfers breng ik financieel perspectief, maar denk ik ook mee over haalbare mogelijkheden om zo de juiste synergie te creëren en de organisatie naar een volgende niveau te helpen.

  • Dansicha van Leeuwen

    HR Business Coordinator

    There are no secrets to success. It is the result of preparation, hard work and learning from failure.

  • Lieke van der Linden

    Project Ondersteuner

    Het creëren van een gezonde en fijne werk omgeving voor de eindgebruiker, is iets waar ik graag mijn steentje aan bijdraag

  • Annemeike Monfils

    WFM Specialist

    Na regen komt altijd zonneschijn! Met een positieve instelling en de eerlijkheid om samen te werken, kom je samen ver.

  • Loran Ekkerman

    WFM Specialist

    Wanneer je goed luistert naar de klant kun je echt mee denken en resultaten neer zetten waar we trots op kunnen zijn.

  • Maaike Rossen

    WFM Specialist

    Samenkomen is een begin, samenblijven is vooruitgang, maar samenwerken is succes! Ik geloof in het bundelen van ieders kennis en zienswijze vanuit verschillende rollen in het project om samen een geweldig resultaat neer te kunnen zetten!

  • Lennard Badart

    Associate Partner SmartCenter | WFM Specialist

    ‘‘Door het juiste te doen, vreest gij niemand", dit is de lijfspreuk van mijn oude regiment "Huzaren van Sytzama". En juist dit vormt de basis hoe ik naar klantcontacten kijk. Probeer het zo goed mogelijk te doen voor mens, klant, operatie. Zorg voor transparante inzichten, en dan volgt de performance vanzelf’’

  • Nicolette Wuring

    Associate Partner SmartCenter

    When people care, people notice.

  • Yilmaz Savas

    Teamleider

    Be Real, be Courious, be Couragious and go Further.

  • Yasmin Ünal

    Teamleider

    Het team persoonlijk en intrinsiek motiveren om samen een mooi resultaat te behalen.

  • Marc Abbink

    Teamleider

    Het leveren van kwaliteit en een tevreden klant staat persoonlijk heel dicht bij mij. De eerste keer goed is het streven, als het echter in twee of drie keer pas lukt, dan telt voor mij het eindresultaat zwaarder dan weg er naar toe.

  • Nick Vos

    Nick Vos

    Teamleider

    ‘‘Ik wil graag champions league spelen als het gaat om klantcontact, een goed team bouwen, oogstrelend spel laten zien op het mooiste podium, successen vieren en genieten van elke wedstrijd.’’

  • Anne Hettema

    Anne Hettema

    Teamleider

    Wanneer je met je team verder kijkt dan 'het nu' maar structureel wil verbeteren en iedereen daar warm voor loopt, dan laat je binnen no-time zien hoe waardevol ons vak is. In dat opzicht voelt SmartCenter als een perfecte match voor mij

  • Ricky

    Ricky Pattiwael

    Teamleider

    You are responsible for how people remember you, so dont take it lightly

  • Yvette Eekelschot

    Teamleider

    Je hoeft niet ergens goed in te zijn om te beginnen, maar je moet beginnen om ergens goed in te zijn.

  • Hebe

    Hebe Aardewijn

    Teamleider

    Authenticiteit is in mijn optiek de enige manier om natuurlijk leiderschap uit te dragen. Want een mens moet ook op het werk “mens” kunnen zijn.’