Realiseer je ambities met SmartWork Professional Services
Optimaliseer je klantenservice met de expertise van SmartCenter. Onze professionals zijn inzetbaar op diverse vakgebieden en pakken samen met jou de uitdaging aan.
Behaal je doelen met de klantcontactprofessionals van SmartCenter
SmartCenter heeft allerlei expertises in huis. Van gedreven teamleiders tot andere specialisten zoals planners, data-analisten en CX- en EX-consultants. Onze professionals gaan voor het beste resultaat en bieden ondersteuning vanuit de praktijk.
Liever volledige ontzorging ? Dat kan ook! Met Managed Flexteams nemen we je klantcontact uit handen.
De juiste professional(s) om het verschil te maken
SmartCenter beschikt over klantcontactprofessionals met diverse achtergronden, ervaringen en expertisegebieden. Zo kunnen we de beste match creëren voor jouw specifieke uitdaging, of je nu behoefte hebt aan een teamleider, WFM-specialist, data-analist, planner, consultant, of andere rol.
De synergie tussen verschillende specialismen biedt extra meerwaarde, omdat die elk hun unieke vaardigheden inzetten om samen tot de beste resultaten te komen. Denk bijvoorbeeld aan de combinatie van een teamleider en een ervaren consultant om een cultuurprobleem aan te pakken, of een samenwerking tussen een teamleider en een data-analist om efficiëntievraagstukken aan te pakken. Een teamleider met een passie voor verandermanagement kan een team effectief een nieuwe richting op sturen.
Onze professionals durven het verschil te maken met hun doordachte aanpak. Ze zijn slim, analytisch en datagedreven, maar verliezen nooit uit het oog dat succes in de kern om mensen draait. Want bij SmartCenter geloven we dat een uitmuntende klantenservice het kloppende hart vormt van elke succesvolle onderneming.

Een passende oplossing voor elke uitdaging
SmartCenter helpt je met het opzetten van een klantcontactteam dat voldoet aan jouw unieke eisen en behoeften.
Carrièrepaden - ontwikkelperspectief
Bij SmartCenter zijn we helder wat klantadviseurs kunnen verwachten qua groei en hoe hun salaris meegroeit. We geloven in duidelijkheid vanaf de start. Zo weten klantadviseurs precies waar ze aan toe zijn en wat ze kunnen bereiken. Bovendien investeren we in coaching en kan een klantadviseur zichzelf verder ontwikkelen met de online trainingsomgeving. Dat maakt het werken niet alleen leuker, maar zorgt er ook voor dat mensen graag langer bij ons en onze klanten blijven.
SmartSignals - samen blijven groeien en verbeteren
De klantenservice is het hart van de organisatie en essentieel om organisatiedoelen te bereiken. Met de expertise van klantadviseurs kan de Employee- & Customer Journey verbeterd worden. Met SmartSignals maken we van verbeteren een team effort. Het is de ultieme manier om iedereen, van medewerker tot directie, actief mee te laten denken. Zo bouwen we samen aan een cultuur waarin continu verbeteren de norm is en de klant centraal staat.
SmartLearning - blijven leren
Leren stopt nooit bij ons! We geven medewerkers alle tools die ze nodig hebben om te blijven groeien, zoals ons online SmartLearning platform, de interactieve SmartTrainer App, en ons uitdagende Gamification platform. We combineren deze digitale ervaringen met hybride en speciaal op maat gemaakte trainingen.
SmartInsights - tevreden medewerkers
Met SmartInsights zorgen we ervoor dat de stem van onze medewerkers altijd gehoord wordt. Met deze tool checken we snel en regelmatig de Employee experience en welke ideeën het werk nog beter maken. Zo kunnen we samen direct actie ondernemen op feedback. Het resultaat? Blije medewerkers én blije klanten.
Zo gaan we te werk
Tijdelijke of structurele inzet van Teamleiders en WFM-professionals
Onze professionals zijn tijdelijk of juist structureel inzetbaar in allerlei situaties en bij allerlei uitdagingen. Naast ervaren teamleiders leveren wij diverse andere WFM-professionals, zoals data-analisten, WFM-specialisten, planners of verbeterconsultants. Ons multidisciplinaire team staat voor je klaar!
Organisatie doorontwikkelen
Natuurlijk helpen onze professionals met praktische oplossingen, maar tegelijkertijd denkt de SmartCenter teamleider en verbeterconsultant ook mee met de organisatie en het KCC om het klantcontact naar een hoger niveau te brengen. Elke dag een beetje beter is ons motto.
Medewerkers opleiden
Voor excellent klantcontact is je medewerker het allerbelangrijkst. Daarom investeren wij in carrièrepaden en professionele en persoonlijke ontwikkeling. Een blije medewerker vertaalt zich naar een blije klant.
Strategisch advies
Een uitgekiende strategie op basis van de behoefte van je organisatie? We helpen je graag! We onderzoeken het probleem of de uitdaging en formuleren daarna de beste aanpak. Of onze professionals maken op basis van data verrassende analyses vol verbeterpotentieel. We bepalen niet alleen samen de strategie, we vertalen die ook naar concrete acties.
Transformatie in klantcontact bij Van Lanschot Kempen
Ontdek hoe Van Lanschot Kempen samen met SmartCenter haar klantcontactstrategie revolutionair veranderde. Door afdelingen samen te voegen en het klantcontact gedeeltelijk in-house uit te besteden, kon Van Lanschot Kempen excelleren in klantinteracties. Een must-read voor contactcentermanagers die streven naar topkwaliteit in klantenservice.
Van start met onze blogs
Aan de slag met mensgericht WFM
Neem contact met ons op en ontdek de kracht van mensgericht Workforce Management. Til zowel je medewerkerbeleving als je customer experience naar een hoger niveau en blijf je concurrenten altijd een stap voor.