Maurice Jacobs Maurice Jacobs

De 11 voordelen van een uitstekende klantbediening voor bedrijven

Een goede klantbediening is voor bedrijven ongelofelijk belangrijk. Uit onderzoek blijkt namelijk dat 75% van de klanten bereid is om meer uit te geven bij bedrijven die een goede klantervaring bieden. Maar dat is zeker niet het enige voordeel van een uitstekende klantbediening. We hebben in totaal 11 voordelen op een rij gezet.

Read More
Diederik Gerbranda Diederik Gerbranda

Wat gemeten wordt, wordt gedaan!

Creëer een holistisch governance raamwerk dat de prestatiegebieden die vaak alleen op afdelingsniveau zichtbaar zijn verbindt, zoals SOW.

Read More
Diederik Gerbranda Diederik Gerbranda

Wat is jouw waarom?

Het genereren van customer advocacy vereist dat iedereen in een organisatie en iedere afdeling zijn strategie en strategische doelen en acties op korte en lange termijn op elkaar en op het doel van het genereren van customer advocacy afstemt.

Read More
Diederik Gerbranda Diederik Gerbranda

Een reis

De reis bestaat uit vier fasen, anders zien, anders denken, anders doen, om anders te zijn, als mens en als organisatie.

Read More
Diederik Gerbranda Diederik Gerbranda

Herijking van het concept care

Uit onderzoek blijkt dat meer dan de helft van de consumenten wil dat organisaties beter naar hen luisteren en meer om hen geven.

Read More
Diederik Gerbranda Diederik Gerbranda

Dublin als inspiratiebron

SmartCenter helpt organisaties met het meetbaar verbeteren van klantcontact. We gingen naar Dublin met een aantal relaties om inspiratie op te doen.

Read More
Diederik Gerbranda Diederik Gerbranda

Klantcontact anno 2025

Hoe gaat data je helpen van reactief naar proactief klantcontact te transformeren? Dat en meer stond centraal tijdens het Smart Thinking Seminar.

Read More
Diederik Gerbranda Diederik Gerbranda

Service Excellence Clinic: hoe krijg je klantgerichtheid echt van de grond?

Op een woensdagmiddag stap je in de auto naar het Service Excellence Clinic met het thema ‘Hoe krijg je klantgerichtheid echt van de grond?’ In het mooi gelegen Woudschoten organiseerde onze kennispartner Service Excellence de clinic, waarbij managementgoeroe Daniel Ofman ons meenam in zijn visi...

Read More