NPS verhogen door klantbediening te optimaliseren
We vertellen je graag waarom het optimaliseren van de klantbediening essentieel is om een hoge NPS te bereiken en welke strategieën je kunt inzetten om de klantbediening te verbeteren.
De 11 voordelen van een uitstekende klantbediening voor bedrijven
Een goede klantbediening is voor bedrijven ongelofelijk belangrijk. Uit onderzoek blijkt namelijk dat 75% van de klanten bereid is om meer uit te geven bij bedrijven die een goede klantervaring bieden. Maar dat is zeker niet het enige voordeel van een uitstekende klantbediening. We hebben in totaal 11 voordelen op een rij gezet.
Betaalachterstand? Júíst in stressvolle situaties kun je klanten positief verrassen
Hoe je kan verrassen bij betaalachterstanden van je klanten met kennis vanuit ervaringen en pro-actief benaderen
Word net als de GGD positief verrast met onze WFM (Young) Professionals
Hoe de WFM Professionals van SmartCenter het Bron- en Contactonderzoek in goede banen hebben geleid
Wat gemeten wordt, wordt gedaan!
Creëer een holistisch governance raamwerk dat de prestatiegebieden die vaak alleen op afdelingsniveau zichtbaar zijn verbindt, zoals SOW.
Customer Centricity vergt een gemeenschap
Dit artikel gaat over herijken van 'Care' en de rol van customer advocacy (NPS 3.0) voor een duurzame en succesvolle organisatie.
Wat is jouw waarom?
Het genereren van customer advocacy vereist dat iedereen in een organisatie en iedere afdeling zijn strategie en strategische doelen en acties op korte en lange termijn op elkaar en op het doel van het genereren van customer advocacy afstemt.
Herijking van het concept care
Uit onderzoek blijkt dat meer dan de helft van de consumenten wil dat organisaties beter naar hen luisteren en meer om hen geven.
Care, een essentiële vorm van betrokkenheid bij de wereld
De waarde afname van traditionele marketing en de macht van consumenten, erkennen bedrijven de strategische waarde van customer service.
Wat organisaties of semi-overheden kunnen leren van een crisis én hoe ze er beter uit komen
Een interview met Herald Kerkdijk, divisiemanager Klantenservice bij het CBR.
Benchmarken in klantcontact: Vergelijk – Open ogen – Maak sterker
Waar liggen kansen in de huidige wijze waarop klantcontact geregeld is? Met benchmarken kom je daar achter!
De 5 ingrediënten van uitmuntend klantcontact
Hoe zorg je voor een uitmuntende klantbeleving? Als je van klanten ambassadeurs wil maken, heb je deze 5 ingrediënten nodig.
Dublin als inspiratiebron
SmartCenter helpt organisaties met het meetbaar verbeteren van klantcontact. We gingen naar Dublin met een aantal relaties om inspiratie op te doen.
Bekijk de foto’s! | Rondetafelsessie Smart Thinking
Bekijk hier de foto's van de inspirerende rondetafelsessie Smart Thinking, over klantbeleving, -behoud en -loyaliteit in de moderne tijd.
Klantcontact anno 2025
Hoe gaat data je helpen van reactief naar proactief klantcontact te transformeren? Dat en meer stond centraal tijdens het Smart Thinking Seminar.
Service Excellence Clinic: hoe krijg je klantgerichtheid echt van de grond?
Op een woensdagmiddag stap je in de auto naar het Service Excellence Clinic met het thema ‘Hoe krijg je klantgerichtheid echt van de grond?’ In het mooi gelegen Woudschoten organiseerde onze kennispartner Service Excellence de clinic, waarbij managementgoeroe Daniel Ofman ons meenam in zijn visi...
Waarom NPS ook in de (semi)overheidssector gebruikt zou moeten worden
Digitalisering zorgt voor meer data en meer inzicht. Wat kan de (semi-)overheid leren van het bedrijfsleven?