3 tips om je organisatie te optimaliseren voor klantcontact
Hoe communiceert je klantcontact afdeling met de klant en, nog belangrijker, met elkaar? 3 tips om jouw organisatie te optimaliseren voor klantcontact.
Klantenservice is de nieuwe marketing
Nieuwe klanten werven kost 5x zoveel als het behouden van bestaande klanten. 10 redenen waarom klantenservice de nieuwe marketing is.
Klantcontact uitbesteden: 5 redenen waarom dit niet eng is
Klantcontact uitbesteden, veel bedrijven vinden het eng. Zonde, want ze missen een hoop voordelen. We delen er 6.
Opschalen klantcontact: zo zorg je voor flexibiliteit
Hoe ga je als bedrijf om met het opschalen van klantcontact om te zorgen voor flexibiliteit? En wat zijn de mogelijkheden?
Expertsessie CX – De weg naar een 9+ organisatie!
Hoe Van Lanschot Bankiers een 9+ werd in klantenservice? Lees hier verder…
Hoe heeft uw klantinteractie strategie de meeste kans van slagen?
Tijdens het achtste Smart Thinking Seminar passeerden diverse dilemma's de revue.
Klantcontact anno 2020
Hoe ziet het klantcontact er in 2020 uit? SmartCenter blikt vooruit.
Innovatie in de zorg is een culturele uitdaging, geen technologische
Hoe omarm je technologische innovatie in de zorg op een manier dat het voor iedereen behapbaar blijft?
Slim en efficiënt in klantcontact
Digitalisering vraagt om verandering. Maak je het klanten graag makkelijker? Dan is de kans groot dat inkomende klantcontacten complexer worden en dat je dit wilt digitaliseren. Dat vraagt om een andere werkwijze, aansturing en type medewerker binnen je organisatie. De rol van human capital wordt du…
Goede tijden, slechte tijden (1)
Waarom proactief achterstandsbeheer je veel oplevert én hoe je dat aanpakt.
Goede tijden, slechte tijden (2)
3 (extra) redenen waarom achterstandsbeheer met een menselijke maat zinvol is
Voorkomen is beter dan genezen
Hoe voorkom je betalingsachterstanden bij je klanten? Dat lees je in dit blog.
3 redenen om werving en selectie van klantcontact medewerkers uit te besteden
Drie redenen waarom uitbesteden slim is wanneer je dringend op zoek bent naar nieuwe krachten
Beter plannen met een goede forecast
Optimale capaciteitsafstemming van je klantcontactorganisatie realiseren via forecasting
Je flexpool is een strategische keuze
Strategische keuzes die je kan maken over je flexpool.
Klantadviseur aan het woord: Christelle
Ervaringen van onze klantadviseur Christelle bij PWN.