Customer Service meets Marketing

Ten behoeve van de ultieme CX komen afdelingen als Customer Service en Marketing steeds meer samen. De ervaringen van het 10e Smart Thinking Seminar.

Ten behoeve van de ultieme CX komen afdelingen als Customer Service en Marketing steeds meer samen. De toekomst biedt mooie mogelijkheden als we het hebben over CX, maar de realisatie brengt ook uitdagingen met zich mee. Tijdens het 10e Smart Thinking Seminar zijn we met beslissers van andere organisaties hierover in gesprek gegaan.

Te gast in het Miele Experience Center zijn 24 deelnemers, marketeers, CX managers en klantcontact managers met elkaar in gesprek gegaan over onderwerpen die van invloed zijn op het bieden van de ultieme customer experience. Mede door de mooie diversiteit aan deelnemende organisaties en overeenkomstige uitdagingen die ten behoeve van de ultieme cx worden ondervonden, blijven deze gesprekken boeiend en vernieuwend.

Wil je meer weten over de onderwerpen die besproken zijn? Benieuwd wat SmartCenter en de rol van klantinteractie voor jou organisatie kan betekenen? Óf wil je als beslisser, betrokken bij de customer experience van jou organisatie, op de hoogte blijven van aankomende events? Neem dan contact met ons op.

Insourcen of outsourcen?

Is er een ‘gap’ tussen de huidige capaciteit van jouw organisatie en de capaciteit die nodig is om de doelstellingen te behalen? Of wil je UITBLINKEN in customer experience maar is dit niet core business voor jouw bedrijf? We helpen je in de keuze: klantcontact kun je dat het beste outsourcen of is insourcing een interessante optie?

Previous
Previous

Beter plannen met een goede forecast

Next
Next

Je flexpool is een strategische keuze