KLANTCASE

Credit Agricole

Een duurzame relatie opbouwen met klanten in een omgeving die snel verandert? SmartCenter onderzocht met de SmartScan de wendbaarheid van Credit Agricole Consumer Finance en optimaliseerde de afdeling Klantcontact.

  • Meebewegen met groei en krimp in de markt

  • Met hogere klanttevredenheid

  • Omzetgroei

  • Lagere kosten

Maurice Jacobs
Algemeen directeur

MEDEVERANTWOORDELIJK VOOR HET RESULTAAT

Ieder contact is een beslissend moment

Ieder contact is een beslissend moment in het opbouwen van een duurzame, positieve relatie. Dat is onze passie en maken wij waar. We brengen je klantstrategie tot bloei door het vertrouwen van klanten te laten groeien. Digitaal waar het kan, in persoonlijk contact waar gewenst. We doen dat bewust vanuit het hart van de organisatie samen met je eigen medewerkers.

MEER TEVREDEN KLANTEN

Medeverantwoordelijk voor jouw klantsucces

Ieder contact is een beslissend moment in het opbouwen van een duurzame, positieve relatie, geloven we bij SmartCenter. Een mindset waar we ons iedere dag weer hard voor maken en die ook de omgang met onze eigen klanten kenmerkt. We maken ons (mede)verantwoordelijk voor het realiseren van je organisatiedoelen en staan je graag terzijde om je klantprocessen van A tot Z te verbeteren. Dit doen we al meer dan 10 jaar en met succes in verschillende branches.