Blog Werk Bij Ons

WFM Training

Startdatum: 27 augustus

WFM Training

Binnen de klantcontactbranche speelt het beantwoorden van klantvragen via het juiste kanaal, op het juiste moment, en door de juiste medewerkers een grote rol.

Workforce Management is hierin een cruciale factor, zeker nu het aantal klantkanalen sterk is toegenomen.

SmartCenter biedt een complete training voor Workfore Management aan. Deze training is bedoeld voor WFM-professionals die actief deelnemen aan het WFM-proces, maar ook voor teamleiders en managers die hier meer inzicht en bewustzijn mee willen krijgen.

De training beslaat het complete WFM-vakgebied en biedt je een uitgebreid pakket van zowel kennis als vaardigheden waarmee je het verschil kunt maken:

  • Het totale WFM-proces
  • Taken en verantwoordelijkheden voor functies binnen het WFM-proces
  • Verhogen van analysevaardigheden
  • Verbeteren van de adviesfunctie richting het management

De WFM-training zal starten op 27 augustus. De training duurt 6 vrijdagen en wordt afgesloten met een toets. Bij voldoende resultaat wordt een certificaat uitgereikt.

Onderwerpen die aan bod komen tijdens de training:

  • Basis Contact Center Management
  • Planning & Forecasting
  • Roostering & Trafficmanagement
  • Communicatie “hoe breng je de boodschap”
  • Capaciteitsmanagement, rapportage & analyse
  • COPC & Performance