THINK
SmartScan – voor een contactstrategie die wérkt
Zorgt de huidige contactstrategie voor een hogere NPS tegen lagere kosten? Met de SmartScan onderzoeken onze specialisten de samenstelling en herkomst van al je klantinteracties en brengen in kaart hoe deze contactmomenten bijdragen aan je klant- en organisatiedoelen.
Met onze SmartScan analyseren we de strategie rondom contact met klanten binnen je organisatie. Op basis van de verzamelde data maken onze professionals verrassende analyses vol verbeterpotentieel op het vlak van procesoptimalisaties en het organiseren en inrichten van werk.
ONZE AANPAK
Een tailor-made verbeterplan voor je organisatie
Op basis van de uitkomsten van de SmartScan stellen we een tailor-made plan voor je organisatie op, waarin we het verbeter- en besparingspotentieel laten zien. We berekenen tegen welke (vaste) kosten per contact verbeteringen zijn te realiseren en binnen welke termijn. Daarna stellen we gezamenlijk de business case op om het verbeterplan operationeel te krijgen. Wij maken ons bij dit proces medeverantwoordelijk voor het resultaat en garanderen dat de kosten per contact dalen.
De SmartScan:
Focus op kostenreductie en het verhogen van de NPS
Analyse van data en contactmomenten als basis voor verbeterpotentieel
Behoeften van je organisatie als uitgangspunt, geen one-size-fits-all methodiek
SMARTSCAN
Meten is weten
Intern opleiden of gebruikmaken van een multidisciplinair team dat NPS verhoogt tegen lagere kosten?
We analyseren de strategie rondom contact met klanten binnen je organisatie. Op basis van de verzamelde data maken onze professionals verrassende analyses vol verbeterpotentieel op het vlak van procesoptimalisaties en het organiseren en inrichten van werk.
We vertalen je klantcontactstrategie naar concrete bouwstenen voor klantsucces.
Samen verantwoordelijk voor het resultaat