THINK
Strategisch advies
We analyseren de strategie rondom contact met klanten binnen je organisatie. Op basis van de verzamelde data maken onze professionals verrassende analyses vol verbeterpotentieel op het vlak van procesoptimalisaties en het organiseren en inrichten van werk.
ONZE SPECIALISTEN
Meer dan alleen strategisch advies
Zorgt de huidige klantcontactstrategie voor een hogere NPS tegen lagere kosten? Al jaren realiseren we dit resultaat voor onze klanten. Dit doen we door je te helpen met het opzetten en implementeren van een solide strategie.. Hierbij maken we ons medeverantwoordelijk voor het resultaat.
Wat kan je verwachten?
Focus op kostenreductie én het verhogen van de NPS
Analyse van data en contactmomenten als basis voor verbeteringen
Behoeften van je organisatie als uitgangspunt, geen one-size-fits-all methodiek
De mogelijkheid om samen het advies in de praktijk te brengen
“Het initiëren van nieuwe ideeën waarbij ik de verbinding ben tussen partijen om concrete doelen te realiseren.” – Maurice Jacobs
SMARTSCAN
Een hogere NPS tegen lagere kosten?
Zorgt je huidige contactstrategie voor een hogere NPS tegen lagere kosten? Via de SmartScan onderzoeken onze specialisten de samenstelling en herkomst van al je klantinteracties. Op basis van de verzamelde data maken onze professionals verrassende analyses vol verbeterpotentieel op het vlak van procesoptimalisaties en het organiseren en inrichten van werk.
Samen verantwoordelijk voor het resultaat
CASE STUDY
In het hart van je klant
Alles voor een duurzame, positieve klantrelatie. Vanuit het hart van je organisatie, in het hart van je klanten.