Samen verantwoordelijk voor het resultaat

Herald Kerkdijk - CBR

“De samenwerking tussen SmartCenter en CBR heeft z’n vruchten afgeworpen. Met onder meer het beschikbaar maken van stuurinformatie, de inzet van slimme tools en een benchmarkteam, zijn de dienstverlening en de algehele performance op cruciale onderdelen verbeterd. Onze klantenservice is weer in control!

Herald Kerkdijk, Manager Customer Service CBR

Ralph Jagt - Intergamma

“Het Webcare team van SmartCenter raakt precies de juiste snaar! Ik ben onder de indruk van de flexibele houding, de positieve manier van communiceren en de betrokkenheid van SmartCenter.”

Ralph Jagt, Teamcoördinator Webcare Intergamma

bas boelhouwers - moneyou

Customer experience is door de jaren heen steeds belangrijker geworden. Juist als digital first speler in de markt. In het partnerschip met SmartCenter is ons Contact Center uitgegroeid tot een volwaardig element in de customer experience. Daarmee heeft SmartCenter een belangrijke bijdrage geleverd aan het completeren van de succesvolle klantinteractie van Moneyou.

Bas Boelhouwers, CEO Moneyou

Onze mensen maken het verschil

Wij garanderen een hogere NPS tegen lagere kosten

Klantstrategieën laten bloeien door vertrouwen van klanten te laten groeien. En deze vervolgens continu verbeteren tegen lagere kosten.

Wij bieden:

  • Inzicht in het verbeterpotentieel van je klantbediening
  • Professionals voor ondersteuning van je strategie rondom klantinteractie en customer journeys
  • ‘Best in class’ benchmark teams onder leiding van bevlogen managers
  • Flexibiliteit in op- en afschalen
  • Aantrekkelijk verrekenmodel op basis van resultaatafspraken
benchmark teams 2 operate
Professionals

Verhoog je slagkracht met benchmark teams

Weet waar je staat en realiseer groei dankzij inzicht in het verbeterpotentieel van je klantinteractie.

Professionals

Een professional voor elke situatie

Onze specialisten zijn inzetbaar voor elk vakgebied en elke vraag. Zij behalen de beste resultaten samen met onze data-analisten en teamleiders. Ons multidisciplinaire team staat voor je klaar.

Neem contact op
Resultaatafspraken

We maken vooraf resultaatafspraken die de basis vormen van onze prijs. Niet meer betalen per uur, maar op basis van resultaat.

Inzicht

Je krijg direct inzicht in het verbeterpotentieel van je organisatie door een directe vergelijking met je bestaande team/systeem.

Case study

In het hart van je klant

Alles voor een duurzame, positieve klantrelatie. Vanuit het hart van je organisatie, in het hart van je klanten.

Neem contact op Bekijk case studies