De recente digitaliseringsslag maakt bedrijven (opnieuw) bewust van de beste mix tussen kwaliteit, flexibiliteit en kosten op basis van nieuwe wetgeving.
Wat is de uitgangssituatie en waar wil je als bedrijf naartoe werken?
SmartCenter staat je graag bij in het inrichten van een benchmark team. Met dit benchmark team laten we je, op basis van data, zien hoe je het optimale niveau van NPS en kosten bereikt voor jouw bedrijf.
Neem contact op“De samenwerking tussen SmartCenter en CBR heeft z’n vruchten afgeworpen. Met onder meer het beschikbaar maken van stuurinformatie, de inzet van slimme tools en een benchmarkteam, zijn de dienstverlening en de algehele performance op cruciale onderdelen verbeterd. Onze klantenservice is weer in control!
Herald Kerkdijk, Manager Customer Service CBR
“Het Webcare team van SmartCenter raakt precies de juiste snaar! Ik ben onder de indruk van de flexibele houding, de positieve manier van communiceren en de betrokkenheid van SmartCenter.”
Ralph Jagt, Teamcoördinator Webcare Intergamma
Customer experience is door de jaren heen steeds belangrijker geworden. Juist als digital first speler in de markt. In het partnerschip met SmartCenter is ons Contact Center uitgegroeid tot een volwaardig element in de customer experience. Daarmee heeft SmartCenter een belangrijke bijdrage geleverd aan het completeren van de succesvolle klantinteractie van Moneyou.
Bas Boelhouwers, CEO Moneyou
Klantstrategieën laten bloeien door vertrouwen van klanten te laten groeien. En deze vervolgens continu verbeteren tegen lagere kosten.
Wij bieden:
Weet waar je staat en realiseer groei dankzij inzicht in het verbeterpotentieel van je klantinteractie.
Onze specialisten zijn inzetbaar voor elk vakgebied en elke vraag. Zij behalen de beste resultaten samen met onze data-analisten en teamleiders. Ons multidisciplinaire team staat voor je klaar.
Neem contact opWe maken vooraf resultaatafspraken die de basis vormen van onze prijs. Niet meer betalen per uur, maar op basis van resultaat.
Je krijg direct inzicht in het verbeterpotentieel van je organisatie door een directe vergelijking met je bestaande team/systeem.
Alles voor een duurzame, positieve klantrelatie. Vanuit het hart van je organisatie, in het hart van je klanten.
Neem contact opCopyright 2022 - SmartCenter - Privacy policy -