Teamleider aan het woord: Harry

Harry de Wals werkt al vanaf december 2015 namens SmartCenter bij Van Lanschot.

Lees en bekijk zijn ervaringen hieronder.

Harry de Wals werkt al vanaf december 2015 namens SmartCenter bij Van Lanschot. Van Lanschot is een Wealth Manager gericht op de vermogende particulier. Zij zijn gespecialiseerd in behoud en opbouw van vermogen door beleggingsoplossingen op maat te bieden.

Wil je jezelf voorstellen? Wie ben je en wat doe je bij Van Lanschot?

Ik ben Harry de Wals en ik werk sinds 2015 namens SmartCenter bij Van Lanschot. Als klantadviseur ben ik daar begonnen op de Klant Service Desk (KSD). De veelzijdigheid in de klantcontacten maakte dat ik dit werk met veel plezier heb gedaan.

Halverwege 2016 ben ik doorgegroeid op deze afdeling. Ik merkte dat ik het naast het klantcontact leuk vind om collega’s te ondersteunen in kennis en vaardigheden. Samen met mijn teamleider ben ik een groeipad ingegaan. Eerst naar de rol van vraagbaak, daarna in de rol van coach. In deze rol heb ik meerdere vernieuwingen door mogen voeren. Denk hierbij aan groepscoachingen, themacoachingen en verificatiefocusprojecten.

Inmiddels ben ik sinds een half jaar werkzaam als Teamleider namens SmartCenter. Samen met Niek ben ik verantwoordelijk voor de club medewerkers van het SmartCenter die op de KSD werkzaam zijn. Vandaag de dag zijn dit 19 medewerkers.

Waarom moeten medewerkers via SmartCenter bij Van Lanschot komen werken? 

Naast de goede sfeer binnen het team is er volop ruimte om je verder te ontwikkelen. Er zijn mogelijkheden binnen SmartCenter, zoals doorgroei richting coach of teamleider. Daarnaast is er ook de mogelijkheid om binnen Van Lanschot door te groeien, bijvoorbeeld in de rol van relatiemanager. Ik hoop medewerkers dezelfde prettige begeleiding te kunnen bieden als die ik heb gekregen.

Previous
Previous

Waar medewerkers met hart en ziel werken

Next
Next

Waarom bedrijven met een uitmuntende klantenservice het succesvolst zijn