Samen verantwoordelijk voor het resultaat

Chris zegers - van lanschot

“Met SmartCenter heb ik een goede business partner die ons veel nieuwe inzichten heeft gegeven. Daarnaast zijn ze pro actief in het meedenken over verder verbeteren van klanttevredenheid met tegelijk oog voor kosten en concrete resultaatafspraken.”

Chris Zegers, Directeur Specialties
Van Lanschot Kempen

Herald Kerkdijk - CBR

“De samenwerking tussen SmartCenter en CBR heeft z’n vruchten afgeworpen. Met onder meer het beschikbaar maken van stuurinformatie, de inzet van slimme tools en een benchmarkteam, zijn de dienstverlening en de algehele performance op cruciale onderdelen verbeterd. Onze klantenservice is weer in control!

Herald Kerkdijk, Manager Customer Service CBR

Ralph Jagt - Intergamma

“Het Webcare team van SmartCenter raakt precies de juiste snaar! Ik ben onder de indruk van de flexibele houding, de positieve manier van communiceren en de betrokkenheid van SmartCenter.”

Ralph Jagt, Teamcoördinator Webcare Intergamma

Onze aanpak

Een tailor-made verbeterplan voor je organisatie

Op basis van de uitkomsten van de SmartScan stellen we een tailor-made plan voor je organisatie op, waarin we het verbeter- en besparingspotentieel laten zien. We berekenen tegen welke (vaste) kosten per contact verbeteringen zijn te realiseren en binnen welke termijn. Daarna stellen we gezamenlijk de business case op om het verbeterplan operationeel te krijgen. Wij maken ons bij dit proces medeverantwoordelijk voor het resultaat en garanderen dat de kosten per contact dalen.

De SmartScan:

  • Focus op kostenreductie en het verhogen van de NPS
  • Analyse van data en contactmomenten als basis voor verbeterpotentieel
  • Behoeften van je organisatie als uitgangspunt, geen one-size-fits-all methodiek
smartscan 2 think
SmartScan

Meten is weten

SC_Think

We analyseren de strategie rondom contact met klanten binnen je organisatie. Op basis van de verzamelde data maken onze professionals verrassende analyses vol verbeterpotentieel op het vlak van procesoptimalisaties en het organiseren en inrichten van werk.

SC_Build

We vertalen je klantcontactstrategie naar concrete bouwstenen voor klantsucces.

SC_Operate

Intern opleiden of gebruikmaken van een multidisciplinair team dat NPS verhoogt tegen lagere kosten?