Ben jij of zijn jouw medewerkers actief als WFM professional, teamleider of manager in een contactcenter? En wil je planning, trafficmanagement, capaciteitsplanning en forecasting binnen jouw organisatie naar een hoger niveau brengen?
SmartCenter biedt in samenwerking met Tele’Train een complete opleiding voor Workforce Management (WFM) aan. Onze 6-daagse WFM-training voorziet in de ontwikkeling van een uitgebreid palet aan kennis en vaardigheden waarmee je naadloos de performance binnen jouw organisatie kan verbeteren.
Lees meer over de trainingDe trainers hebben jarenlange ervaring op het gebied van WFM, zowel op strategisch niveau als ‘in het veld’, en maken je graag wegwijs in de wereld van WFM. De training is interactief, biedt de nodige theorie, maar heeft bovenal een praktische insteek.
Na deze training weet je onder meer:
De training is een combinatie van online en offline trainingsdagen en wordt afgesloten met een examen en (bij goed doorlopen) een certificaat.
Zowel de trainingsdagen als het examen vinden plaats op (achtereenvolgende) vrijdagen. De trainingsdagen zijn dagvullend en duren van 09:00 tot 17:00 uur. Het examen vindt plaats in de ochtend en duurt van 09:00 tot 12:00 uur.
Trainingsdag 1 | Basis Contactcenter Management | 2 Sep 2022 |
Trainingsdag 2 | Planning & forecasting verdieping | 9 Sep 2022 |
Trainingsdag 3 | Roostering & trafficmanagement | 16 Sep 2022 |
Trainingsdag 4 | Rapportage, Analyse & Statistiek | 23 Sep 2022 |
Trainingsdag 5 | Communicatietraining | 30 Sep 2022 |
Trainingsdag 6 | COPC & Performance | 7 Okt 2022 |
Examen | 14 okt 2022, halve dag |
In September 2022 gaan we van start met een nieuwe WFM-training. Wil je hier bij zijn? Schrijf je hieronder in. Wil je meer informatie over de training? Neem voor aanvullende informatie contact met ons op.
Schrijf je nu in voor de WFM-trainingLunch wordt door ons verzorgd en is inbegrepen bij de WFM-training.
Schrijf je nu in voor de WFM-trainingCopyright 2022 - SmartCenter - Privacy policy -