Ben jij of zijn jouw medewerkers actief als WFM professional, teamleider of manager in een contactcenter? En wil je planning, trafficmanagement, capaciteitsplanning en forecasting binnen jouw organisatie naar een hoger niveau brengen?
SmartCenter biedt een complete opleiding voor Workforce Management (WFM) aan. Onze 6-daagse WFM-training voorziet in de ontwikkeling van een uitgebreid palet aan kennis en vaardigheden waarmee je naadloos de performance binnen jouw organisatie kan verbeteren.
Schrijf je in voor de WFM-trainingDe trainers hebben jarenlange ervaring op het gebied van WFM, zowel op strategisch niveau als ‘in het veld’, en maken je graag wegwijs in de wereld van WFM. De training is interactief, biedt de nodige theorie, maar heeft bovenal een praktische insteek.
Na deze training weet je onder meer:
De training heeft 6 trainingsdagen op locatie en wordt afgesloten met een examen en (bij goed doorlopen) een certificaat.
Zowel de trainingsdagen als het examen vinden plaats op (achtereenvolgende) vrijdagen. De trainingsdagen zijn dagvullend en duren van 09:00 tot 17:00 uur. Het examen vindt plaats in de ochtend en duurt van 09:00 tot 12:00 uur.
Trainingsdag 1 | Basis Contactcenter Management | 2 Juni 2023 |
Trainingsdag 2 | Planning & forecasting verdieping | 9 Juni 2023 |
Trainingsdag 3 | Roostering & trafficmanagement | 16 Juni 2023 |
Trainingsdag 4 | Rapportage, Analyse & Statistiek | 23 Juni 2023 |
Trainingsdag 5 | Communicatietraining | 30 Juni 2023 |
Trainingsdag 6 | COPC & Performance | 7 Juli 2023 |
Examen | 14 Juli 2023, halve dag |
In juni 2023 gaan we van start met een nieuwe WFM-training. Wil je hier bij zijn? Schrijf je hieronder in. Wil je meer informatie over de training of wil jij je inschrijven voor de WFM-training in het 3e/4e kwartaal van 2023? Neem voor aanvullende informatie contact met ons op.
Lunch wordt door ons verzorgd en is inbegrepen bij de WFM-training.
Schrijf je nu in voor de WFM-trainingCopyright 2022 - SmartCenter - Privacy policy -