Blog Werk Bij Ons

Vaste Prijsgarantie

Optimaliseren tegen lagere kosten

Optimaliseren tegen lagere kosten

Klantcontact in je organisatie efficiënter organiseren is soms een flinke uitdaging. Zeker als de druk op de afdeling groot is, er achterstanden zijn of servicelevels met enige regelmaat niet worden gehaald. Processen optimaliseren of investeren in nieuwe systemen of aanpak brengt onzekerheden mee: blijft de service tijdens de verbouwing op het juiste niveau of is de verbetering groot genoeg om een investering te rechtvaardigen? SmartCenter biedt daarom een vasteprijsgarantie als ze klantcontact in jouw organisatie optimaliseert. 

Met onze SmartScan analyseren we de klant (contact)strategie in jouw organisatie. Specialisten van SmartCenter onderzoeken aan de hand van die scan het aantal en de samenstelling van alle klantcontacten en op welke manier deze contactmomenten een bijdrage leveren aan klantdoelen. Vervolgens vergelijken zij mogelijkheden om processen te optimaliseren. Door werk anders te doen, extra training of begeleiding van medewerkers of door de inzet van slimme technologie.

Op basis van de uitkomsten van die analyse stelt SmartCenter een persoonlijk verbeterplan voor jouw organisatie op. In dat plan berekent SmartCenter tegen welke vaste kosten per klantcontact verbeteringen te realiseren zijn. En binnen welke termijn.

Voor deze scan rekent SmartCenter een vast bedrag. Als SmartCenter die verbeteringen bij jou op locatie uitvoert, dan worden de kosten van die scan in mindering gebracht op de realisatie. Ook garanderen we dat de kosten per klantcontact na het realiseren van alle verbeteringen tenminste gelijk blijven. In veel gevallen garanderen we zelfs een kostenverlaging tot wel 20% na onze verbeteringen.

Vraag hier meer informatie aan

...

SmartWatching

In het huidig klantcontact horen we veel van onze klanten, maar zien we niets. Stel je voor dat je als klantadviseur realtime exact hetzelfde kan zien als wat de klant ziet. Wat zou dat voor jou organisatie betekenen? Krijg inzicht in hoe laagdrempelig deze oplossing werkt, welke invloed het op klanttevredenheid heeft en hoe dit van invloed is op je businesscase.

Speechanalytics

Weet jij om welke redenen klanten contact met jou organisatie opnemen? En wat de impact op het klantcontact is als stakeholders zaken wijzigen? Laat je meeslepen in de wondere wereld van Speech analytics. Aan de hand van diverse praktijkvoorbeelden (uit energie, retail, telecom en reizen) krijg je te zien hoe Artificiële Intelligentie ingezet wordt om klantgesprekken te classificeren en te analyseren.

SmartLearning

Leren op je eigen tempo wanneer het jou uitkomt via E-learning en vervolgens je kennis en vaardigheden bijhouden via je SmartTrainer app. Dat noemen wij SmartLearning. Het is leuk, adaptief, effectief en borgt de kennis ook op de lange termijn en is ideaal om in te passen in een blended opleidingspad. We nemen je mee in een aantal praktijkvoorbeelden die een goed beeld geven van de praktische toepassingsmogelijkheden.

Anderen bekeken ook

Recente Artikelen