Samen verantwoordelijk voor het resultaat

Chris zegers - van lanschot

“Met SmartCenter heb ik een goede business partner die ons veel nieuwe inzichten heeft gegeven. Daarnaast zijn ze pro actief in het meedenken over verder verbeteren van klanttevredenheid met tegelijk oog voor kosten en concrete resultaatafspraken.”

Chris Zegers, Directeur Specialties
Van Lanschot Kempen

bas boelhouwers - moneyou

Customer experience is door de jaren heen steeds belangrijker geworden. Juist als digital first speler in de markt. In het partnerschip met SmartCenter is ons Contact Center uitgegroeid tot een volwaardig element in de customer experience. Daarmee heeft SmartCenter een belangrijke bijdrage geleverd aan het completeren van de succesvolle klantinteractie van Moneyou.

Bas Boelhouwers, CEO Moneyou

“Ik heb SmartCenter en Maurice leren kennen als een inspirerende en betrouwbare businesspartner. Met een duidelijk oog wat de opdrachtgever nodig heeft en daar de eigen expertise en vakmanschap op inzetten. Dat is dus echt toegevoegde waarde! En daarnaast gewoon leuke mensen om mee te werken”

Rogier de Weerd, Directeur Business Lead FBTO

ONS TEAM

Onze mensen maken het verschil

SmartCenter is sterk in het conceptualiseren van contactstrategie en staat je graag terzijde bij het optimaliseren van de klantreis, het inrichten van klantgerichte bedrijfsprocessen en het managen van de merkbeleving. Onze professionals zíjn je merk!

Daarom SmartCenter:

  • Data als basis van een succesvolle contactstrategie
  • Duidelijk inzicht in het verbeterpotentieel
  • Professionals voor ondersteuning van je customer journeys
medewerker annemeike medewerker maurice medewerker frank grondstra medewerker loran medewerker gerda medewerker rob medewerker torsten medewerker lilian
ONZE METHODE

Leg een solide basis voor je succes

Uit onze analyse volgt een concreet plan om de cost-of-ownership te verlagen en de KPI’s te verhogen. De precieze invulling verschilt per bedrijf en klantdoel, maar één aspect is voor iedereen hetzelfde: we brengen je klantstrategie tot bloei door het vertrouwen van je klanten te laten groeien.

SmartCenter grafief TCO
SmartScan
Smartscan Een hogere NPS tegen lagere kosten?

Zorgt je huidige contactstrategie voor een hogere NPS tegen lagere kosten? Via de SmartScan onderzoeken onze specialisten de samenstelling en herkomst van al je klantinteracties. Op basis van de verzamelde data maken onze professionals verrassende analyses vol verbeterpotentieel op het vlak van procesoptimalisaties en het organiseren en inrichten van werk.

Bekijk onze SmartScan
Oplossingen

Direct inzicht in je verbeterpotentieel

De inzichten van SmartCenter dragen in alle opzichten bij aan positieve klantbediening. Met slimme technologie helpen we je de juiste afweging in inzet van (digitale) kanalen te maken voor het optimaal en efficiënt benutten van klantkansen. Ook voor de tooling en/of de mensen om dit doel te verwezenlijken ben je bij SmartCenter aan het juiste adres.

Contactstrategie

Een goed vastgestelde contactstrategie voor goed ingerichte customer service, met de missie en visie van je organisatie als uitgangspunten.

Customer Journeys

Ieder contact waardevol maken door de klant in het gehele proces centraal te stellen en alle te doorlopen stappen te analyseren.

Kanaalsturing

Een positieve klantervaring realiseren door het verstrekken van de juiste informatie via kanalen die passen bij je klanten.

Case study

In het hart van je klant

Alles voor een duurzame, positieve klantrelatie. Vanuit het hart van je organisatie, in het hart van je klanten.

Neem contact op Bekijk meer case studies