Verbeteren van Customer Experience met SmartWatching

Wil je jouw klanten gemakkelijk op afstand ondersteunen? Storingen snel oplossen?
Of je klanten helpen bij installatie en aanschaf van jouw product of dienst?

SmartWatching biedt interactieve visuele begeleiding via de smartphone van je klant bij elke stap van hun reis. Zo helpen we je om de klantervaring te verbeteren en een topkwaliteit klantenservice te leveren tegen lagere kosten.

Voordelen SmartWatching

Hoe werkt SmartWatching?

De klant klikt op de link in de SMS die de klantadviseur stuurt vanuit het klantcontact center. Daarna start er direct een videoverbinding via de smartphone van je klant. Je klantadviseur ziet nu wat de klant ziet en kan direct helpen om het probleem op te lossen door aanwijzingen te geven. Je klant hoeft geen applicaties te downloaden. Zo biedt SmartWatching een eenvoudige, slimme en efficiënte oplossing.

Benieuwd hoe we dit doen? Neem hier contact met ons op en vraag direct een demo aan.

Meer Informatie

Nieuwe kansen binnen je organisatie laten slagen, los van de huidige operatie?

Ontdek in de video hiernaast ons SmartLab Innovatieteam!

Ook benieuwd wat SmartWatching voor jouw organisatie kan betekenen?

Meer Informatie