Blog Werk Bij Ons

Smartscan

Voor jouw klant contact center

Smartscan

Met onze SmartScan analyseren we de klant(contact) strategie binnen jouw organisatie, alle facetten nemen we daarin mee.  Onze specialisten onderzoeken aan de hand van de Smartscan de samenstelling van alle klantcontacten en op welke manier deze contactmomenten een bijdrage leveren aan klantdoelen. We verzamelen data en onze professionals maken hier goede analyses op die inzichten geven om te verbeteren. We ontdekken waar de mogelijkheden liggen om processen te optimaliseren, werk anders te organiseren en in te richten. Met medewerkers, methodieken en/of door de inzet van slimme technologie.

Op basis van de uitkomsten van onze analyse stellen we een persoonlijk en uitgebreid verbeterplan voor jouw organisatie op. In dat plan laten wij het verbeterpotentieel van jou klantcontact centrum zien en berekenen wij tegen welke vaste kosten per klantcontact verbeteringen te realiseren zijn, en binnen welke termijn.

Voor de Smartscan rekenen we een vast bedrag. Als wij de verbeteringen mogen uitvoeren, dan worden de kosten van de Smartscan in mindering gebracht op de realisatie. Wij maken ons verantwoordelijk voor het te behalen resultaat en garanderen dat de kosten per klantcontact na het realiseren van alle verbeteringen zullen dalen. Wij gaan graag met je in gesprek, wil je meer weten laat dan je gegevens achter via onderstaande button en wij nemen contact met je op!

Meer weten?