Klantcontact professionaliseren?

SmartCenter maakt het mogelijk met inhouse flexteams!

Professionaliseren

Benieuwd hoe klantcontact, zowel online als offline, stap voor stap professioneler en kostenefficiënter ingericht kan worden?


SmartCenter biedt:

  • De SmartScan om inzichtelijk te maken wat het verbeterpotentieel is binnen jouw organisatie;
  • De SmartWork® methodiek om kostenefficiënter en flexibeler klantcontact in te richten in de uitdaging om het klantcontact verder te professionaliseren;
  • Een gemotiveerd supportteam om processen te optimaliseren en inzicht te geven middels heldere managementrapportages;
  • Inzet van flexibel inzetbare supportteams en/of tooling voor (tijdelijke) ondersteuning van W&S, training & opleiding, WFM, reporting of (data)analyses.

Professionaliseren op het gebied van klantcontact?

SmartCenter helpt ons te excelleren in klantcontact en geeft ons tevens waardevolle inzichten in de belangrijkste KPI’s
Moneyou

Aankomende evenementen

Meer evenementen

Inspiratiereis Silicon Valley en Las Vegas

Inspiratiereis Silicon Valley en Las Vegas

09:00 - 23:00
Silicon Valley & Las Vegas
Het eerste Klantcontact Padel Open!

Het eerste Klantcontact Padel Open!

12:00 - 17:30
Bastion Baselaar in Rosmalen
Bourgondische Relatieavond

Bourgondische Relatieavond

17:30 - 23:30
Parade, 's-Hertogenbosch