OPERATE

SmartCustomerCare

Volledige ontzorging op het gebied van klantinteractie en ‘best in class’ zijn. Dat is waar SmartCenter voor staat met SmartCustomerCare®.

Benieuwd naar onze resultaten of dienstverlening?

Samen verantwoordelijk voor het resultaat

ONZE SPECIALISTEN

Onze mensen maken het verschil

Met SmartCustomerCare® bieden wij een totaaloplossing waarbij we ons mede verantwoordelijk maken voor het resultaat, op basis van overeengekomen KPI’s en budget.

Op basis van de visie en strategie zullen we met behulp van onze SmartScan een concreet stappenplan definiëren om je klantbediening naar een volgend niveau te brengen.

Wij bieden:

  • Professionals voor ondersteuning van je strategie rondom klantinteractie en customer journeys

  • ‘Best in class’ teams onder leiding van bevlogen managers

  • Aantrekkelijk verrekenmodel op basis van resultaatafspraken

PROFESSIONALS

Behaal je doelen met onze professionals

Gegarandeerde kwaliteit en continuïteit met de professionals van SmartCenter.

PROFESSIONALS

Outsourcing, maar dan anders

Onze specialisten zijn inzetbaar voor elk vakgebied en elke vraag. Zij behalen de beste resultaten samen met onze data-analisten en teamleiders. Ons multidisciplinaire team staat altijd voor je klaar.

“Met SmartCenter heb ik een goede business partner die ons veel nieuwe inzichten heeft gegeven. Daarnaast zijn ze pro actief in het meedenken over verder verbeteren van klanttevredenheid met tegelijk oog voor kosten en concrete resultaatafspraken.” – Van Lanschot

Medeverantwoordelijk

We garanderen een hogere NPS tegen lagere kosten. We maken ons medeverantwoordelijk voor het resultaat. Dit vertaalt zich in een aantrekkelijk verrekenmodel.

SmartTools

Door ons gevalideerde (SaaS) SmartTools zetten we in om de klantinteractie nog efficiënter en beter te maken.

SmartWork®

SmartWork® is onze bewezen methode om je klantinteractie kostenefficiënter en flexibeler in te richten.

CASE STUDY

In het hart van je klant

Alles voor een duurzame, positieve klantrelatie. Vanuit het hart van je organisatie, in het hart van je klanten.