Onze managed flexteams bieden flexibiliteit en kwalitatief hoogwaardige interactie met klanten volgens een werkvorm die jij wilt.
Op locatie, hybride, gedeeltelijk of volledig ontzorgd? SmartCenter maakt het mogelijk.
Benieuwd naar onze resultaten of dienstverlening?
Neem contact opKlantstrategieën laten bloeien door vertrouwen van klanten te laten groeien. En deze vervolgens continu verbeteren tegen lagere kosten.
Wij bieden:
“Met een ontwikkelingsgerichte aanpak een cultuur van continue verbeteren creëren, zodat de klantverwachting wordt overtroffen… in elk contact!” – Rob de Brouwer
SmartCenter staat je graag bij in het inrichten van een team voor klantinteractie. Met dit team laten we je, op basis van data, zien hoe je het optimale niveau van NPS en kosten bereikt voor jouw bedrijf.
Onze specialisten zijn inzetbaar voor elk vakgebied en elke vraag. Zij behalen de beste resultaten samen met onze data-analisten en teamleiders. Ons multidisciplinaire team staat voor je klaar.
“‘Het Webcare team van SmartCenter is betrokken en raakt de juiste snaar!’’ – Intergamma
Neem contact opOnze flexteams bieden kwalitatief hoogwaardige interactie met klanten volgens een hybride werkvorm.
Met een benchmark team laten we je, op basis van data, zien hoe je het optimale niveau van NPS en kosten bereikt voor jouw bedrijf.
Wil je volledig ontzorgd worden in klantbediening en ‘best in class’ zijn? Dan is Smart Customer Care iets voor jou.
“Met SmartCenter heb ik een goede business partner die ons veel nieuwe inzichten heeft gegeven. Daarnaast zijn ze pro actief in het meedenken over verder verbeteren van klanttevredenheid met tegelijk oog voor kosten en concrete resultaatafspraken.”
Chris Zegers, Directeur Specialties
Van Lanschot Kempen
“De samenwerking tussen SmartCenter en CBR heeft z’n vruchten afgeworpen. Met onder meer het beschikbaar maken van stuurinformatie, de inzet van slimme tools en een benchmarkteam, zijn de dienstverlening en de algehele performance op cruciale onderdelen verbeterd. Onze klantenservice is weer in control!
Herald Kerkdijk, Manager Customer Service CBR
“Het Webcare team van SmartCenter raakt precies de juiste snaar! Ik ben onder de indruk van de flexibele houding, de positieve manier van communiceren en de betrokkenheid van SmartCenter.”
Ralph Jagt, Teamcoördinator Webcare Intergamma
Alles voor een duurzame, positieve klantrelatie. Vanuit het hart van je organisatie, in het hart van je klanten.
Neem contact opCopyright 2022 - SmartCenter - Privacy policy -