Onze flexteams bieden flexibiliteit en kwalitatief hoogwaardige interactie met klanten volgens een hybride werkvorm.
Benieuwd naar onze resultaten of dienstverlening?
Neem contact opOnze ‘best in class’ teams, onder leiding van bevlogen managers, staan voor je klaar wanneer je het nodig hebt. Of het nu gaat om je servicelevels verhogen, ondersteuning buiten reguliere openingsuren of flexibele capaciteit.
Dit mag je verwachten van een SmartCenter flexteam:
SmartCenter staat je graag bij in het inrichten van een team voor klantinteractie. Met dit team laten we je, op basis van data, zien hoe je het optimale niveau van NPS en kosten bereikt voor jouw bedrijf.
Onze specialisten zijn inzetbaar voor elk vakgebied en elke vraag. Zij behalen de beste resultaten samen met onze data-analisten en teamleiders. Ons multidisciplinaire team staat voor je klaar.
“‘Het Webcare team van SmartCenter is betrokken en raakt de juiste snaar!’’ – Intergamma
Neem contact opOf je nu wilt insourcen of outsourcen, SmartCenter biedt uitkomst. Onze flexteams werken altijd volgens een hybride werkvorm.
SmartWork® is onze bewezen methode om je klantinteractie kostenefficiënter en flexibeler in te richten.
Onze zeer gemotiveerde klantadviseurs zijn geselecteerd op basis van SmartSourcing. Zo weten we zeker dat de juiste mensen voor je werken.
Optioneel zetten we door ons gevalideerde (SaaS) SmartTools in om de klantinteractie nog efficiënter en beter te maken.
“Met SmartCenter heb ik een goede business partner die ons veel nieuwe inzichten heeft gegeven. Daarnaast zijn ze pro actief in het meedenken over verder verbeteren van klanttevredenheid met tegelijk oog voor kosten en concrete resultaatafspraken.”
Chris Zegers, Directeur Specialties
Van Lanschot Kempen
“Het Webcare team van SmartCenter raakt precies de juiste snaar! Ik ben onder de indruk van de flexibele houding, de positieve manier van communiceren en de betrokkenheid van SmartCenter.”
Ralph Jagt, Teamcoördinator Webcare Intergamma
“Met de inhouse services van SmartCenter konden we sneller schakelen en doeltreffender communiceren. Onze samenwerking heeft de kwaliteit van de dienstverlening sterk verbeterd. De gemiddelde kosten per contact zijn met maar liefst 20% gedaald. Waar het contactcenter voorheen werd gezien als cost center, zagen we nu steeds meer een verschuiving naar value center.”
Gerda Verkerk, voormalig Directeur Customer Operations bij Oxxio
Alles voor een duurzame, positieve klantrelatie. Vanuit het hart van je organisatie, in het hart van je klanten.
Neem contact opCopyright 2022 - SmartCenter - Privacy policy -