Samen gaan we voor hét beste resultaat

Herald Kerkdijk - CBR

“De samenwerking tussen SmartCenter en CBR heeft z’n vruchten afgeworpen. Met onder meer het beschikbaar maken van stuurinformatie, de inzet van slimme tools en een benchmarkteam, zijn de dienstverlening en de algehele performance op cruciale onderdelen verbeterd. Onze klantenservice is weer in control!

Herald Kerkdijk, Manager Customer Service CBR

Ralph Jagt - Intergamma

“Het Webcare team van SmartCenter raakt precies de juiste snaar! Ik ben onder de indruk van de flexibele houding, de positieve manier van communiceren en de betrokkenheid van SmartCenter.”

Ralph Jagt, Teamcoördinator Webcare Intergamma

Sandra van Maarseveen - PWN

“De klanttevredenheid is behoorlijk gestegen en we scoren op telefonisch contact inmiddels al een 8.2!”

ONS TEAM

Onze mensen maken het verschil

Breng je contactstrategie in uitvoering met de professionals van SmartCenter. Onze professionals zíjn je merk en gaan vol toewijding bij en voor je aan de slag.

Daarom SmartCenter:

  • Continue sturing op en verbetering van KPI’s
  • We zijn medeverantwoordelijk voor het resultaat
  • Professionals uit diverse disciplines voor optimale ondersteuning
medewerker frank grondstra medewerker maurice medewerker loran medewerker petra medewerker rob medewerker floortje medewerker milton medewerker edwin
ONZE METHODE

Bouwen aan een duurzame klantbeleving

Bij onze werkwijze implementeren we een mix aan methodieken om de cost-of-ownership te verlagen en de KPI’s te verhogen. De precieze invulling verschilt per bedrijf en klantdoel, maar één aspect is voor iedereen hetzelfde: we brengen je klantstrategie tot bloei door het vertrouwen van je klanten te laten groeien.

SmartCenter grafief TCO
ONZE VISIE

Elk klantcontact is beslissend voor een duurzame, positieve relatie

SmartCenter is ervan overtuigd dat waardevol klantcontact altijd in het hart van de organisatie moet plaatsvinden. Digitaal waar het kan, in persoonlijk contact waar gewenst.

Wij helpen om klantinteractie meetbaar te verbeteren. Dit leidt tot een hogere klanttevredenheid en klantwaarde en verlaagt de operationele kosten.

SmartScan
SmartScan Een hogere NPS tegen lagere kosten?

Zorgt je huidige contactstrategie voor een hogere NPS tegen lagere kosten? Via de SmartScan onderzoeken onze specialisten de samenstelling en herkomst van al je klantinteracties. Op basis van de verzamelde data maken onze professionals verrassende analyses vol verbeterpotentieel op het vlak van procesoptimalisaties en het organiseren en inrichten van werk.

Bekijk onze SmartScan
Oplossingen

Continu blijven verbeteren

Van menselijke interactie tot chatbots; zowel klantinteracties als innovaties staan nooit stil. We beschouwen de operationele kant van contact met klanten als een continue optimalisatiemogelijkheid van de dienstverlening. Voor de professionele expertise en kennis om dit doel te verwezenlijken, staat SmartCenter je graag bij.

Flexteams

Onze flexteams bieden kwalitatief hoogwaardige klantinteractie. Ideaal om voor een korte dan wel lange periode te kunnen op- en afschalen.

Smart tools

We maken je deelgenoot van vooruitstrevende oplossingen die klantinteractie meetbaar verbeteren.

Trainen & opleiden

Wil je eigen medewerkers ontwikkelen? Wij bieden met onze Academy de beste trainingen aan.

Case Study

In het hart van je klant

Alles voor een duurzame, positieve klantrelatie. Vanuit het hart van je organisatie, in het hart van je klanten.

Neem contact op Bekijk case studies