TBO WERKMODEL

Think-Build-Operate-model | Effectief klantcontact | SmartCenter

SmartCenter werkt met een eigen en effectief bewezen Think-Build-Operate-model om de huidige klantstrategie in kaart te brengen en te verbeteren.

TBO WERKMODEL

Think, Build, Operate: het werkmodel van SmartCenter

Uit élk moment – kort en lang – kan iets positiefs komen. We zetten graag een stapje extra. Alles voor dat ene perfecte moment. Of dat nou telefonisch is of online. We zorgen voor gemak en maken mensen blijer. SmartCenter is ervan overtuigd dat een goede klantrelatie ontstaat in het hart van de organisatie. Het klantcontactcenter of de klantenservice-afdeling is daarom de sleutelfactor tot waardevol klantcontact. SmartCenter helpt jouw bedrijf bij het meetbaar verbeteren van de klantinteractie, het structureel verbeteren van de klantgerichtheid en het efficiënter maken van de processen. Dat doen we met ons Think-Build-Operate-model, waarin we de huidige situatie analyseren en met een concreet, relevant en passend plan komen waarmee de operationele kosten dalen en de klanttevredenheid, klantwaarde en de NPS stijgen.

De precieze invulling verschilt per bedrijf en klantdoel, maar één aspect is voor iedereen hetzelfde: we brengen jouw klantstrategie tot bloei door het vertrouwen van je klanten te laten groeien. Met onze bewezen Think-Build-Operate-aanpak kom je vanuit het hart van je organisatie, in het hart van je klanten. Hoe werkt ons Think-Build-Operate-model?

ONZE VISIE

Een hogere NPS tegen lagere kosten in 3 stappen

Om klantgerichtheid structureel te verbeteren en efficiënter in te richten, werkt SmartCenter volgens het Think-Build-Operate principe. Samen met onze consultants wordt je contactstrategie geoptimaliseerd, passend bij de missie en visie van de organisatie.

Think

Klant(contact) strategie
Kanaalstrategie
Persona’s
Customer Journey’s

Build

Inzicht (Data & Reports)
Workforce Management
Quality Management
Kennismanagement

Operate

Managed flex pool o.b.v. SmartWork methodiek
Trainen en opleiden
Continu verbeteren

SMARTSCAN

NPS verhogen?

Zorgt je huidige contactstrategie voor een hogere NPS tegen lagere kosten? Via de SmartScan onderzoeken onze specialisten de samenstelling en herkomst van al je klantinteracties. Op basis van de verzamelde data maken onze professionals verrassende analyses vol verbeterpotentieel op het vlak van procesoptimalisaties en het organiseren en inrichten van werk.

Samen verantwoordelijk voor het resultaat