Samen verantwoordelijk voor het resultaat

Chris zegers - van lanschot

“Met SmartCenter heb ik een goede business partner die ons veel nieuwe inzichten heeft gegeven. Daarnaast zijn ze pro actief in het meedenken over verder verbeteren van klanttevredenheid met tegelijk oog voor kosten en concrete resultaatafspraken.”

Chris Zegers, Directeur Specialties
Van Lanschot Kempen

Gerda Verkerk - Oxxio

“Met de inhouse services van SmartCenter konden we sneller schakelen en doeltreffender communiceren. Onze samenwerking heeft de kwaliteit van de dienstverlening sterk verbeterd. De gemiddelde kosten per contact zijn met maar liefst 20% gedaald. Waar het contactcenter voorheen werd gezien als cost center, zagen we nu steeds meer een verschuiving naar value center.

Gerda Verkerk, voormalig Directeur Customer Operations bij Oxxio

Herald Kerkdijk - CBR

“De samenwerking tussen SmartCenter en CBR heeft z’n vruchten afgeworpen. Met onder meer het beschikbaar maken van stuurinformatie, de inzet van slimme tools en een benchmarkteam, zijn de dienstverlening en de algehele performance op cruciale onderdelen verbeterd. Onze klantenservice is weer in control!

Herald Kerkdijk, Manager Customer Service CBR

Onze visie

Een hogere NPS tegen lagere kosten in 3 stappen

Om klantgerichtheid structureel te verbeteren en efficiënter in te richten, werkt SmartCenter volgens het Think-Build-Operate principe. Samen met onze consultants wordt je contactstrategie geoptimaliseerd, passend bij de missie en visie van de organisatie.

SC_Think Think

Klant(contact) strategie

Kanaalstrategie

Persona’s

Customer Journey’s

SC_Build Build

Inzicht (Data & Reports)

Workforce Management

Quality Management

Kennismanagement

SC_Operate Operate

Managed flex pool o.b.v. SmartWork methodiek

Trainen en opleiden

Continu verbeteren

SmartScan
Smartscan NPS verhogen?

Zorgt je huidige contactstrategie voor een hogere NPS tegen lagere kosten? Via de SmartScan onderzoeken onze specialisten de samenstelling en herkomst van al je klantinteracties. Op basis van de verzamelde data maken onze professionals verrassende analyses vol verbeterpotentieel op het vlak van procesoptimalisaties en het organiseren en inrichten van werk.

Bekijk onze SmartScan