NPS 3.0 webinar

Over de webinar

Hoe kun je meer liefde geven aan je klanten/werknemers?
Fred Reichheld, de vader van de Net Promoter Score (NPS), publiceerde december 2021 zijn nieuwste boek, Winning on Purpose: The Unbeatable Strategy of Loving Your Customers. Het sleutelbegrip is “loving”. Het begint met geven om je team en vervolgens geven zij om je klanten!

Bij de webinar wordt je meegenomen rondom het thema “herijken van het concept Care” waarin je bijgeleerd wordt in wat care en customer advocacy (NPS 3.0) betekenen voor een duurzame, succesvolle en winstgevende organisatie en wat er nodig is om customer advocacy te genereren.

De spreker Nicolette Wuring heeft jarenlange ervaring op het gebied van klantbeleving, zowel op strategisch niveau als ‘in het veld’, en maken je graag wegwijs in de wereld van customer experience. De webinar is interactief, biedt de nodige theorie, maar geeft bovenal een praktische insteek.

 

Schrijf je nu in voor de webinar NPS 3.0
Meer over de webinar

Praktische informatie

  • Locatie: Online via uitnodigingslink
  • Datum: Binnenkort meer info
  • Kosten: geheel gratis
  • Extra informatie: Zie de artikelen cyclus omtrent de herijking van het concept care.
Schrijf je nu in voor de webinar