Ben jij of zijn jouw medewerkers geïnteresseerd om meer te leren over de nieuwste bevindingen op het gebied van klantbeleving?
SmartCenter biedt een compleet gratis webinar aan voor ieder die meer informatie wil omtrent dit gebied. Onze Webinar voorziet trends en een vernieuwende aanpakken voor klantbeleving door middel van het concept care.
Lees meer over NPS 3.0
Hoe kun je meer liefde geven aan je klanten/werknemers?
Fred Reichheld, de vader van de Net Promoter Score (NPS), publiceerde december 2021 zijn nieuwste boek, Winning on Purpose: The Unbeatable Strategy of Loving Your Customers. Het sleutelbegrip is “loving”. Het begint met geven om je team en vervolgens geven zij om je klanten!
Bij de webinar wordt je meegenomen rondom het thema “herijken van het concept Care” waarin je bijgeleerd wordt in wat care en customer advocacy (NPS 3.0) betekenen voor een duurzame, succesvolle en winstgevende organisatie en wat er nodig is om customer advocacy te genereren.
De spreker Nicolette Wuring heeft jarenlange ervaring op het gebied van klantbeleving, zowel op strategisch niveau als ‘in het veld’, en maken je graag wegwijs in de wereld van customer experience. De webinar is interactief, biedt de nodige theorie, maar geeft bovenal een praktische insteek.
Schrijf je nu in voor de webinar NPS 3.0
Copyright 2022 - SmartCenter - Privacy policy -