Blog Werk Bij Ons

Klantcase: Moneyou

SmartCenter heeft de klantcontact strategie werkend gemaakt voor Moneyou

Moneyou gelooft dat mensen volledig in staat zijn om hun eigen financiële beslissingen te nemen. “Onze producten en diensten helpen mensen om hun financiële zaken eenvoudig, snel en simpel af te handelen.” Moneyou is in 2015 met SmartCenter gaan samenwerken, waarbij er aan de start de nadruk lag op het opzetten van een flexibel Internationaal klantcontact team. Het partnership heeft zich door de loop van de jaren ontwikkelt en is zeer succesvol en wendbaar gebleken. Bas Boelhouwers, CEO bij Moneyou: "De professionals van SmartCenter hebben een belangrijke bijdrage geleverd aan het succes van Moneyou."

Klantcase: Wat levert een flexibel klantcontactcenter op?

In de klantcase lees je de ervaringen van Miranda Everts, Manager Operations bij Moneyou – en bovenal: de mooie resultaten van de samenwerking. Laat je gegevens achter en je ontvangt de klantcase in je mailbox.