Nederland is in de ban van Corona. Nu de lockdown grotendeels is opgeheven kijken Nederlandse organisaties naar hoe klantcontact in te richten in het 'nieuwe normaal'.
Hoe organiseer jij slim je wisselende capaciteitsvraag met behoud van kwaliteit in tijden van Corona? Lees het in onze whitepaper.
Een tweede Coronagolf gaat waarschijnlijk, net zoals begin dit jaar, tot grote pieken en dalen in klantcontact leiden. Hoe speel je daar slim op in?
Het COVID-19 virus leidt in 2020 tot een recessie in Nederland. De kans is groot dat steeds meer klanten moeite hebben om hun rekeningen te betalen. Frank Grondstra interviewde Martin Neef van Vattenfall over hoe de energieleverancier met vroegsignalering betalingsachterstanden voorkomt.
Energieleverancier Vattenfall startte een pilot om met vroegsignalering betalingsachterstanden te voorkomen. Wat kun jij daarvan leren?
Door de lockdown kon thuiswerkend Nederland sinds maart dit jaar zijn agenda vullen met webinars. Evenementorganisatie Denk Producties organiseerde thuiswerkwebinars en maakte een top-10
Energieleverancier Vattenfall startte een pilot om met vroegsignalering betalingsachterstanden te voorkomen. Wat levert vroegsignalering nu eigenlijk op?