Blog Werk Bij Ons

Groeiversneller

Versnellen zonder extra kosten

Versnellen zonder extra kosten

Het op- en afschalen van een klantcontactorganisatie is voor veel organisaties meestal een flinke uitdaging. Veel organisaties hebben de afgelopen periode alles in het werk gesteld om sterk toe- of afgenomen klantvraag effectief op te vangen. Door meer thuis te werken of teams op meerdere locaties te laten werken. 

Soms ook door afscheid te nemen van grote groepen (inhuur)medewerkers die straks, als de markten weer aantrekken, weer opnieuw aangenomen en opgeleid moeten worden. Hoe zorg je ervoor dat je als organisatie slim kunt meebewegen met de markt of sneller op de groei van de markt kunt inspelen? SmartCenter biedt daarom het acceleratieprogramma

Met de SmartScan analyseren we de klant (contact)strategie in jouw organisatie. Specialisten van SmartCenter onderzoeken aan de hand van die scan het aantal en de samenstelling van alle klantcontacten hoe sneller op veranderende volumes kan inspelen zodat een optimale bijdrage wordt geleverd aan je klantdoelen. Vervolgens vergelijken we mogelijkheden om die processen te optimaliseren. Door werk anders te doen, extra training of begeleiding van medewerkers of door de inzet van slimme technologie zodat de wendbaarheid van je organisatie wordt vergroot.

Op basis van de uitkomsten van die analyse stelt SmartCenter een persoonlijk verbeterplan voor jouw organisatie op. In dat plan berekent SmartCenter tegen welke vaste kosten per klantcontact verbeteringen te realiseren zijn. En binnen welke termijn.

Voor deze scan rekent SmartCenter een vast bedrag. Als SmartCenter die verbeteringen bij jou op locatie uitvoert, dan worden de kosten van die scan in mindering gebracht op de realisatie. Ook garanderen we dat de kosten per klantcontact na het realiseren van alle verbeteringen tenminste gelijk blijven. In veel gevallen garanderen we zelfs een kostenverlaging tot wel 20% na onze verbeteringen.

Vraag hier meer informatie aan

...

SmartWatching

In het huidig klantcontact horen we veel van onze klanten, maar zien we niets. Stel je voor dat je als klantadviseur realtime exact hetzelfde kan zien als wat de klant ziet. Wat zou dat voor jou organisatie betekenen? Krijg inzicht in hoe laagdrempelig deze oplossing werkt, welke invloed het op klanttevredenheid heeft en hoe dit van invloed is op je businesscase.

Speechanalytics

Weet jij om welke redenen klanten contact met jou organisatie opnemen? En wat de impact op het klantcontact is als stakeholders zaken wijzigen? Laat je meeslepen in de wondere wereld van Speech analytics. Aan de hand van diverse praktijkvoorbeelden (uit energie, retail, telecom en reizen) krijg je te zien hoe Artificiële Intelligentie ingezet wordt om klantgesprekken te classificeren en te analyseren.

SmartLearning

Leren op je eigen tempo wanneer het jou uitkomt via E-learning en vervolgens je kennis en vaardigheden bijhouden via je SmartTrainer app. Dat noemen wij SmartLearning. Het is leuk, adaptief, effectief en borgt de kennis ook op de lange termijn en is ideaal om in te passen in een blended opleidingspad. We nemen je mee in een aantal praktijkvoorbeelden die een goed beeld geven van de praktische toepassingsmogelijkheden.

Anderen bekeken ook

Recente Artikelen