SmartCenter zoekt gemotiveerde en ambitieuze klantenservice medewerkers. Ben jij die servicemedewerker die goed is in contact met klanten en verder wil groeien? Lees dan snel verder!
Wil jij werken bij een bank waar je veel verantwoordelijkheid en uitdaging krijgt en waar je echt iets kan betekenen voor de klant? Dan is werken bij deze grote financiële dienstverlener echt iets voor jou!
Namens SmartCenter zal je gedetacheerd worden op de afdeling daily contacts of business contacts. Je wordt gebeld door klanten met verschillende vragen over dagelijkse bankzaken. Aan jou de taak om hen zo goed mogelijk te woord te staan en te helpen met hun vragen.
Binnen deze functie krijg je alle ruimte om je te ontwikkelen en door te groeien naar een teamleider of WFM functie.
Zowel SmartCenter als de opdrachtgever vinden persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden heel belangrijk. Zodra jij de basis onder de knie hebt, mag je verder ontwikkelen in een richting die jou interessant lijkt. Wil je een coachende en ondersteunende rol in jouw team aannemen of wil je liever alles weten over lenen, sparen, verzekeren en hypotheken? Het is allemaal mogelijk. Als je de regie in handen neemt kun je jouw eigen groeipad opstellen.
Binnen de bestaande functies bij onze opdrachtgever mag je het dit van ons verwachten:
“Het team persoonlijk en intrinsiek motiveren om samen een mooi resultaat te behalen.” – Yasemin Unal
Solliciteer directWat vragen wij?
Solliciteer direct
Wat vragen wij?
Solliciteer direct
Wat vragen wij?
Solliciteer direct
Copyright 2022 - SmartCenter - Privacy policy -