Innovatieve Klantcontact Oplossingen

Het continu doorontwikkelen van een betere huurderstevredenheid tegen lagere kosten is een steeds belangrijker onderwerp. Steeds meer woningcorporaties zullen komend jaar hierin stappen willen maken.

Gemak en beleving van de dienstverlening zijn steeds belangrijkere onderdelen om huurderstevredenheid te verbeteren. Naast de inzet van mensen en een goed georganiseerd proces is de inzet van de innovatieve middelen een belangrijk onderdeel om dit te realiseren.

SmartCenter organiseert daarom op woensdagmiddag 3 juli op een speelse manier het Smart Tools event. Maak kennis met innovatieve klantinteractie oplossingen (SaaS) die een belangrijke bijdrage leveren aan het meetbaar verbeteren van de interacties met huurders, zoals:

  • SmartWatching
  • SmartStart Kennisbank
  • SmartLearning

Aanmelden

SmartWatching: We horen veel, maar zien niks

In het huidig klantcontact horen we veel van onze klanten, maar zien we niets. Stel je voor dat je als klantadviseur realtime exact hetzelfde kan zien als wat de klant ziet. Wat zou dat voor jouw woningcorporatie betekenen? Krijg inzicht in hoe laagdrempelig deze oplossing werkt, welke invloed het op klanttevredenheid heeft en hoe dit van invloed is op je businesscase.

SmartStart Kennisbank: Simpel, snel, consistent

Een goede kennisbank helpt bij het in één keer goed beantwoorden van jouw klantvragen. Voor medewerkers in de front – en backoffice of personeel in de winkel: de SmartStart kennisbank staat voor alle medewerkers klaar! Je vindt het juiste antwoord simpel en snel, in bruikbare taal, per doelgroep, op ieder apparaat. En via de feedbackknop betrek je de medewerkers bij het verbeteren van de content. Kom naar het Smart Tools Event en ontdek de mogelijkheden!

SmartLearning: Klantadviseurs slim, flexibel en duurzaam opleiden

Leren op je eigen tempo wanneer het jou uitkomt via E-learning en vervolgens je kennis en vaardigheden bijhouden via je SmartTrainer app. Dat noemen wij SmartLearning. Het is leuk, adaptief, effectief en borgt de kennis ook op de lange termijn en is ideaal om in te passen in een blended opleidingspad. We nemen je mee in een aantal praktijkvoorbeelden die een goed beeld geven van de praktische toepassingsmogelijkheden.


Het programma

  • 14:30 Inloop en ontvangst
  • 15:00 Aanvang + voorstelrondje
  • 15:15 SmartLearning
  • 15:45 SmartStart
  • 16:15 Pauze
  • 16:30 SmartWatching
  • 17:00 Borrel

Locatie: Amsterdam, Paasheuvelweg 1
Wanneer:
Woensdagmiddag 3 juli 2019


Deze deelnemers gingen je voor


Zie je raakvlakken binnen je organisatie? Wil je in contact komen met beslissers van andere woningcorporaties? Schrijf je dan nu in!*



*Dit event is bestemd voor beslissers in klantinteractie.