Innovatieve Klantcontact Oplossingen

Het continu doorontwikkelen van een betere Customer Experience (CX) tegen lagere kosten is een steeds belangrijker onderwerp. Steeds meer organisaties zullen komend jaar hierin stappen willen maken om klanten (blijvend) aan zich te binden.

Gemak en beleving zijn daarin essentieel en daarom organiseert SmartCenter op donderdagmiddag 3 oktober op een speelse manier het Smart Tools event. Maak kennis met innovatieve klantcontact oplossingen (SaaS) welke een belangrijke bijdrage leveren aan het meetbaar verbeteren van uw klantinteractie, zoals:

  • SmartWatching
  • Speech Analytics
  • SmartLearning

Aanmelden

SmartWatching: We horen veel, maar zien niks

In het huidig klantcontact horen we veel van onze klanten, maar zien we niets. Stel je voor dat je als klantadviseur realtime exact hetzelfde kan zien als wat de klant ziet. Wat zou dat voor jouw organisatie betekenen? Krijg inzicht in hoe laagdrempelig deze oplossing werkt, welke invloed het op klanttevredenheid heeft en hoe dit van invloed is op je businesscase.

Speech Analytics: Slimmer luisteren naar klanten

Weet jij om welke redenen klanten contact met jouw organisatie opnemen? En wat de impact op het klantcontact is als stakeholders zaken wijzigen? Laat je meeslepen in de wondere wereld van Speech analytics. Aan de hand van diverse praktijkvoorbeelden (uit energie, retail, telecom en reizen) krijg je te zien hoe Artificiële Intelligentie ingezet wordt om klantgesprekken te classificeren en te analyseren.

SmartLearning: Klantadviseurs slim, flexibel en duurzaam opleiden

Leren op je eigen tempo wanneer het jou uitkomt via E-learning en vervolgens je kennis en vaardigheden bijhouden via je SmartTrainer app. Dat noemen wij SmartLearning. Het is leuk, adaptief, effectief en borgt de kennis ook op de lange termijn en is ideaal om in te passen in een blended opleidingspad. We nemen je mee in een aantal praktijkvoorbeelden die een goed beeld geven van de praktische toepassingsmogelijkheden.


Het programma

  • 14:30 Inloop en ontvangst
  • 15:00 Aanvang + voorstelrondje
  • 15:15 SmartLearning
  • 15:45 Speech Analytics
  • 16:15 Pauze
  • 16:30 SmartWatching
  • 17:00 Borrel

Locatie: Amsterdam, Paasheuvelweg 1
Wanneer:
Donderdagmiddag 3 oktober 2019


Deze deelnemers gingen je voor


Zie je raakvlakken binnen je organisatie? Wil je in contact komen met beslissers van andere organisaties? Schrijf je dan nu in!*

*Dit event is bestemd voor beslissers in klantinteractie..