Smart Thinking Seminar

Zelforganiserende teams: een hype of noodzaak?

Benieuwd naar de kracht van zelforganiserende teams en hoe Aegon haar klantcontact omgeving heeft getransformeerd? Hier gaat deze rondetafelsessie over die SmartCenter en Aegon samen organiseren.

MELD JE AAN

De snel veranderende wereld van automatisering en digitalisering heeft invloed op elk aspect van jouw organisatie. Zowel de wijze waarop jouw organisatie is ingericht, als de steeds veranderende verwachtingen van klanten hebben enorme impact op jouw toekomstige concurrentiepositie.

Is jouw organisatie klaar voor de laatste ontwikkelingen van 2020 en de ontwikkelingen die daarna komen?

SmartCenter organiseert in samenwerking met Aegon op 25 maart het 14e Smart Thinking Seminar. Dit evenement inspireert directie en management van organisaties over strategische vraagstukken rondom (digitale) transformatie en Customer Experience (CX) en biedt concrete handvatten.

Belangrijkste learnings:

  • Wat zijn overwegingen om te transformeren naar zelforganiserende teams?
  • Wat betekent dit voor jouw organisatie en jouw klanten?
  • Wat is de financiële impact op het budget? 
  • Hoe kan ik dit laten slagen binnen mijn organisatie?

Het programma

Het Smart Thinking Seminar vindt op woensdagmiddag 25 maart van 12:30 – 17:00 uur plaats bij Aegon in Den Haag op Aegonplein 50 in Den Haag.

Ine Beljaars, Manager Klantenservice bij Aegon, heeft een hiërarchische klantcontact organisatie geleid en gefaciliteerd naar zelforganiserende teams en deelt tijdens dit seminar haar reis en ervaringen - van strategie tot operationele uitdagingen - en de behaalde resultaten.

MELD JE AAN

Wil je dit niet missen?

Schrijf je nu in voor het 14e Smart Thinking Seminar. Er zijn beperkt aantal plaatsen beschikbaar dus verzeker je nu alvast van inspiratie en netwerken!*

Deze deelnemers gingen je voor

*Dit event is bestemd voor beslissers in klantinteractie en op basis van persoonlijke uitnodiging.