Smart Thinking Seminar:

The Effortless Experience

Het bieden van gemak en snelheid aan je klanten is dé nr 1 trend om klanten voor langere tijd aan je te binden. In The Effortless Experience wordt het zoveel mogelijk reduceren van klantinspanningen als hét gouden ticket voor klantloyaliteit genoemd. Oftewel, maak het je klanten zo makkelijk mogelijk! Maar hoe?

MELD JE AAN

Bernard Steenbergen (Nuon), Director Customer Service Operations, heeft de filosofie van The Effortless Experience omarmt en werkt er met zijn afdeling dagelijks aan om contact met Nuon/Vattenfall zo makkelijk mogelijk voor zijn klanten te maken.


Het programma

Op interactieve wijze laten Bernard en zijn team zien waar The Effortless Experience over gaat, wat er bij komt kijken om hier naartoe te werken en wat het Nuon/Vattenfall tot nu toe heeft opgeleverd. Daarna gaan deelnemers middels stellingen en dilemma’s op informele wijze met elkaar in gesprek.*

  • Wanneer: Donderdagmiddag 18 april van 13:00 tot 17:00 uur.
  • Locatie: Nuon/Vattenfall, Hoekenrode 8 te Amsterdam


Deze deelnemers gingen je voor


Zie je raakvlakken rondom het thema ‘Klantloyaliteit’? Wil je geïnspireerd worden voor 2019 of kom je graag in contact met beslissers van andere organisaties? Schrijf je dan nu in en neem deel aan het 11e Smart Thinking Seminar.

*Dit event is bestemd voor beslissers in klantinteractie.