Smart Thinking Seminar

Innovatie zorgt binnen onze branche voor nieuwe kansen op het gebied van klantgerichtheid, medewerkerstevredenheid, NPS en CES.

Rob Krijgsman, manager Klantcontact bij pensioenuitvoerder APG, neemt jullie graag mee in zijn inspirerend verhaal tijdens het Smart Thinking Seminar. Een verhaal over de juiste keuzes maken, durf en lef tonen, de klant centraal stellen en het boeien en binden van de nieuwe generatie klantadviseurs. En dat alles binnen een traditioneel georganiseerde pensioenorganisatie zonder al te veel noodzaak voor verandering. Dit leverde hem de felbegeerde titel op van ‘Contact Centre Manager of the Year 2018’.

MELD JE AAN

Het programma

Op donderdagmiddag 27 juni vindt het Smart Thinking Seminar plaats bij het Amsterdam Art Center gelegen naast het hoofdkantoor van APG. Tijdens dit seminar staan lessons learned, inspiratie en fun centraal waar de volgende vraagstukken aan bod komen:

  • Hoe zorg je ervoor dat een organisatie innovatie omarmt?
  • Dat experimenten worden toegestaan?
  • Dat experimenten mogen mislukken?
  • Dat je de juiste mensen aan boord hebt?
  • Hoe geef je talenten de kans om intern door te groeien?

Na zijn inspirerende verhaal gaan deelnemers middels stellingen en dilemma’s op informele wijze met elkaar in gesprek omtrent dit onderwerp.*

Deze deelnemers gingen je voor


Schrijf je nu in voor het 12e Smart Thinking Seminar. Er zijn beperkt aantal plaatsen beschikbaar dus verzeker je nu alvast van inspiratie!

*Dit event is bestemd voor beslissers in klantinteractie.