Smart Thinking Seminar

Digitalisering vraagt om verandering. Maak je het klanten graag makkelijker? Dan is de kans groot dat inkomende klantcontacten complexer worden en dat je dit wilt digitaliseren. Dat vraagt om een andere werkwijze, aansturing en type medewerker. De rol van human capital wordt dus steeds belangrijker en vraagt om nieuwe moderne besturingsmodellen. Hier gaat deze rondetafelsessie over die SmartCenter en TKC digital samen organiseren.

MELD JE AAN

Tijdens dit seminar behandelen we de volgende vraagstukken:

  • Hoe maak je de verschuiving naar digitaal mogelijk?
  • Welke technologie komt daar bij kijken?
  • Welke impact heeft digitalisering op jouw toekomstige sourcing?
  • Wat zijn de ideale aansturingsmodellen daarbij?
  • Wat voor type medewerkers heb je hiervoor nodig?


Het programma

Het Smart Thinking Seminar vindt op dinsdagmiddag 29 oktober van 13:00 – 17:00 uur plaats bij VRIJ in Culemborg op de Beusichemsedijk 17 in Culemborg.

Kennismanagement & digitalisering in klantcontact
Tegenwoordig willen we de mogelijkheid om het antwoord op onze klantvraag te vinden in elk gewenste kanaal. De klant staat centraal, daarom is het van waarde om digitaal aanwezig te zijn voor je klanten, zélfs in fysieke kanalen. Digitalisering vraagt om verandering. Maak je het klanten graag gemakkelijk? Zorg dan dat je makkelijke vragen automatiseert, zo heb je meer tijd voor vragen die écht aandacht nodig hebben. Hoe maak je de verschuiving naar digitaal mogelijk? En welke technologie komt daar bij kijken?

Tinky Bart, CEO bij TKC digital, legt uit hoe je kennismanagement en digitale veranderingen toepast in de wereld van service.

MELD JE AAN

Deze deelnemers gingen je voor


Wil je dit niet missen?

Schrijf je nu in voor het 13e Smart Thinking Seminar. Er zijn beperkt aantal plaatsen beschikbaar dus verzeker je nu alvast van inspiratie!*

*Dit event is bestemd voor beslissers in klantinteractie en op basis van persoonlijke uitnodiging.