20181206 Banner Sts Ii

Customer Service meets Marketing

Ten behoeve van de ultieme CX komen afdelingen als Customer Service en Marketing steeds meer samen. De toekomst biedt mooie mogelijkheden als we het hebben over CX, maar de realisatie brengt ook uitdagingen met zich mee.

Tijdens het Smart Thinking Seminar bespreken beslissers van Customer Service en Marketing afdelingen in een rondetafelgesprek onderwerpen en dilemma’s als:

  • Wie is binnen jouw organisatie de eigenaar van de klant?
  • Welke gemeenschappelijke / tegengestelde belangen hebben de afdelingen Customer Service en Marketing?
  • Wat is de impact van staatssecretaris Mona Keijzer haar aankondiging van 8 oktober jl. en omtrent de wijziging van de “opt-in” wet?
  • Etc.

Het Programma

Het programma start met een inspirerende rondleiding door het Miele Experience Center. Daarna gaan deelnemers en panelleden, middels stellingen en dilemma’s op informele wijze met elkaar in gesprek. Hoe richt je dit in en waar begin je mee?


Het seminar vindt plaats op 6 december van 12:30 uur en vanaf 16:30 uur is er aansluitend een borrel.


Zie je raakvlakken rondom het thema ‘Customer Service meets Marketing’? Wil je geïnspireerd worden voor 2019 of kom je graag in contact met beslissers van andere organisaties? Schrijf je dan nu in en neem deel aan het 10e Smart Thinking Seminar.*

Het Panel

Martin de Boer Commercieel Directeur CorendonSander Poelman Unit Manager Customer Contact VIVATManon Dohmen Director Consumer Services Miele

Deze deelnemers gingen je voor


Bestel Ticket

De ticketprijs voor het Smart Thinking Seminar bedraagt €195,- exclusief BTW.

*Dit event is bestemd voor beslissers.


Inschrijven