Klantcontact digitaliseren


De weg naar een 9+ organisatie!
Op 1 februari organiseren we een inspirerende expertsessie Customer Experience over ‘De weg naar een 9+ organisatie’. Hoor en zie van Van Lanschot Bankiers hoe zij in samenwerking met SmartCenter een dit zijn geworden en deel kennis met vakgenoten.


Van Lanschot Bankiers: zo word je een 9+ organisatie
Van Lanschot heeft 2,5 jaar geleden besloten om klantcontact centraal in de organisatie in te richten. Twee afdelingen werden samengevoegd tot de KSD (Klanten Service Desk). Met deze KSD-operatie scoort Van Lanschot Bankiers in 2017 een 9+ op klanttevredenheid. Hoe ziet de nieuwe inrichting eruit, hoe doe je dit slagvaardig en hoe heeft de nieuwe inrichting de klantbeleving geoptimaliseerd? Jaap-Pieter Elenbaas, Manager KSD, deelt de ervaringen.


Dieper inzicht en kennisdeling
Uiteraard is er volop de kans om in gesprek te gaan met vakgenoten. We ronden deze sessie af aan de hand van stellingen over de CX-assen: medewerker, klant en organisatie/afdeling.


Aanmelden
Ben je benieuwd naar hoe je een 9+ organisatie wordt en wissel je graag ervaringen uit met vakgenoten? Neem dan op 1 februari 2018 van 09:30 tot 12.00 uur deel aan deze sessie, met aansluitend een lunch. Je kunt je aanmelden nadat je bent ingelogd en online lid bent van deze expertgroep.

Let op: Er is zo veel belangstelling voor deze sessie dat we een wachtlijst hanteren.


Inschrijven