Bootcamp klantgericht veranderen voor Woningcorporaties

'We willen wel veranderen, maar hoe dan?'

Herken je deze vraag? Dat systemen en processen niet goed meekantelen naar de huurder? Of dat cultuur en leiderschap de verandering onnodig moeizaam maken? Dat huurders ondanks meerdere jaren trekken aan het thema klantgerichtheid toch nog niet juichend op de banken staat? In deze bootcamp voor woningcorporaties helpen we je met onze expertsessie de routine te doorbreken en impact te realiseren op jouw veranderopgave!

Versnelling op jouw veranderopgave

Samen met ongeveer 20 branchegenoten ga je aan de slag met jouw veranderopgave. Die kan groot zijn (Hoe worden wij een meer klantgerichte organisatie? Hoe kunnen we in het digitale domein het verschil maken voor onze huurders?) tot relatief klein (Hoe kunnen we ons verhuurproces verbeteren? Hoe zorgen we dat we vaker onze huurders betrekken?). De intensieve tweedaagse levert niet alleen energie op, maar brengt ook versnelling, omdat je echt aan jouw plan werkt. Dat kan een plan zijn op projectniveau, op afdelings- of procesniveau of zelfs corporatiebreed en gerelateerd aan de visie of strategie. Samen met KWH begeleiden we jou op het niveau van jouw vraagstuk.

Wat je kunt verwachten

  • Een mooie mix van modellen, voorbeelden van binnen en buiten de sector en praktische handvatten (raamwerk, checklists)
  • Nieuwe methoden en werkwijzen die je helpen bij versneld klantgericht veranderen
  • Je leert van ervaringen van andere corporatieprofessionals én van experts en inspirerende sprekers.
  • Een programma dat zichzelf inmiddels heeft bewezen. Deelnemers van de vorige editie waardeerden de bootcamp gemiddeld met een 8,5.
  • Aan het einde van de bootcamp heb je gericht advies om jouw klantgerichte verandering versneld in te kunnen zetten!

Voor wie?

Deze dagen zijn interessant voor alle corporatiemedewerkers die zich bezighouden met dienstverlening aan huurders of met huurdersbetrokkenheid. Of zij nu een staffunctie bekleden als beleidsmedewerker of in de lijn verantwoordelijk zijn voor dienstverlening, klantcontact of leefbaarheid.

Wil jij onze expertsessie niet missen?

Meld je aan via onderstaande knop.

>> Aanmelden