Klantcontact digitaliseren?

SmartCenter maakt het digitaal waar het kan, persoonlijk waar het moet.

Digitaliseren

Met het digitaliseren van het klantcontact maak je vermijdbaar klantcontact digitaal, bijvoorbeeld op de ‘mijn omgeving’ van de website of via een chatbot. Zet jij de stap naar het digitaliseren van klantcontact?

SmartCenter werkt:

  • Volgens de SmartWork® methodiek; flexibele klantcontact teams die uitstekend opgeleid zijn om niet alleen het klantcontact af te handelen, maar ook jouw organisatie sterker maken door de stem van de klant met andere afdelingen te delen;
  • Digitaal waar het kan, persoonlijk waar het moet;
  • Door middel van een continue verbeter loop met innovatieve tooling en heldere managementinformatie om zo kanaalsturing te optimaliseren en customer experience te verbeteren;
  • Op basis van resultaatafspraken en biedt heldere (management)informatie.

Aankomende evenementen

Meer evenementen

Inspiratiereis Silicon Valley en Las Vegas

Inspiratiereis Silicon Valley en Las Vegas

09:00 - 23:00
Silicon Valley & Las Vegas
SmartGame Event

SmartGame Event

14:00 - 17:00
AtHand: The Power of Play

Professionaliseren op het gebied van klantcontact?

SmartCenter helpt ons te excelleren in klantcontact en geeft ons tevens waardevolle inzichten in de belangrijkste KPI’s
Liesbeth Rigter - CEO Moneyou