KLANTCASE

Van Lanschot

Voor de private bankier Van Lanschot is het cruciaal dat contact met klanten persoonlijk en servicegericht is. SmartCenter hielp bij het samenvoegen van meerdere afdelingen tot de afdeling Client Services.

  • Het klantcontactcentrum moest van de grond af aan worden opgebouwd.

  • In 5 jaar flexibel meegegroeid in behoefte aan mensen, techniek en rapportage.

  • Een flexibel en slagvaardig Client Services team.

  • Als resultaat een klanttevredenheid van 9,0.

Maurice Jacobs
Algemeen directeur

MEDEVERANTWOORDELIJK VOOR HET RESULTAAT

Ieder contact is een beslissend moment

Ieder contact is een beslissend moment in het opbouwen van een duurzame, positieve relatie. Dat is onze passie en maken wij waar. We brengen je klantstrategie tot bloei door het vertrouwen van klanten te laten groeien. Digitaal waar het kan, in persoonlijk contact waar gewenst. We doen dat bewust vanuit het hart van de organisatie samen met je eigen medewerkers.

MEER TEVREDEN KLANTEN

Medeverantwoordelijk voor jouw klantsucces

Ieder contact is een beslissend moment in het opbouwen van een duurzame, positieve relatie, geloven we bij SmartCenter. Een mindset waar we ons iedere dag weer hard voor maken en die ook de omgang met onze eigen klanten kenmerkt. We maken ons (mede)verantwoordelijk voor het realiseren van je organisatiedoelen en staan je graag terzijde om je klantprocessen van A tot Z te verbeteren. Dit doen we al meer dan 10 jaar en met succes in verschillende branches.