Samen gaan we voor hét beste resultaat

Gerda Verkerk - Oxxio

“Met de inhouse services van SmartCenter konden we sneller schakelen en doeltreffender communiceren. Onze samenwerking heeft de kwaliteit van de dienstverlening sterk verbeterd. De gemiddelde kosten per contact zijn met maar liefst 20% gedaald. Waar het contactcenter voorheen werd gezien als cost center, zagen we nu steeds meer een verschuiving naar value center.

Gerda Verkerk, voormalig Directeur Customer Operations bij Oxxio

Chris zegers - van lanschot

“Met SmartCenter heb ik een goede business partner die ons veel nieuwe inzichten heeft gegeven. Daarnaast zijn ze pro actief in het meedenken over verder verbeteren van klanttevredenheid met tegelijk oog voor kosten en concrete resultaatafspraken.”

Chris Zegers, Directeur Specialties
Van Lanschot Kempen

Ralph Jagt - Intergamma

“Het Webcare team van SmartCenter raakt precies de juiste snaar! Ik ben onder de indruk van de flexibele houding, de positieve manier van communiceren en de betrokkenheid van SmartCenter.”

Ralph Jagt, Teamcoördinator Webcare Intergamma

ONS TEAM

Onze mensen maken het verschil

Ons team heeft een multidisciplinaire achtergrond en bestaat uit goed opgeleide professionals met jarenlange ervaring, zowel op strategisch niveau als ‘in het veld’.

Onze professionals zijn je merk en zetten alles op alles om je klanten te servicen en je merkbelofte waar te maken. We maken ons verantwoordelijk voor het realiseren van je organisatiedoelen en handelen hiernaar met duidelijke afspraken vooraf. Dit op basis van inzet:

  • Data voor het werkend maken van een succesvolle klantcontactstrategie
  • Multidisciplinaire teams met goed opgeleide specialisten
medewerker petra medewerker loran medewerker romy medewerker torsten medewerker fatima sindy medewerker marieke medewerker floortje medewerker milton
ONZE METHODE

Bouwen aan een duurzame klantbeleving

Bij onze werkwijze implementeren we een mix aan methodieken om de cost-of-ownership te verlagen en de KPI’s te verhogen. De precieze invulling verschilt per bedrijf en klantdoel, maar één aspect is voor iedereen hetzelfde: we brengen je klantstrategie tot bloei door het vertrouwen van je klanten te laten groeien.

SmartCenter grafief TCO
SmartScan
Smartscan Een hogere NPS tegen lagere kosten?

Zorgt je huidige contactstrategie voor een hogere NPS tegen lagere kosten? Via de SmartScan onderzoeken onze specialisten de samenstelling en herkomst van al je klantinteracties. Op basis van de verzamelde data maken onze professionals verrassende analyses vol verbeterpotentieel op het vlak van procesoptimalisaties en het organiseren en inrichten van werk.

Bekijk onze SmartScan
Oplossingen

Concrete oplossingen voor het optimaliseren van klantbeleving

De oplossingen van SmartCenter dragen in alle opzichten bij aan slim klantcontact. Onze inzichten helpen je de juiste afweging en inzet van (digitale) kanalen te maken voor het optimaal en efficiënt benutten van klantkansen. Ook voor de tooling en/of de mensen om dit doel te verwezenlijken ben je bij SmartCenter aan het juiste adres.

Reports & insights
  • Performance reporting
  • Implementatie Power BI
Kennismanagement
  • Implementatie kennisbank
  • Selectie kennisbank tooling
Case Study

In het hart van je klant

Alles voor een duurzame, positieve klantrelatie. Vanuit het hart van je organisatie, in het hart van je klanten.

Neem contact op Bekijk case studies