“Met de inhouse services van SmartCenter konden we sneller schakelen en doeltreffender communiceren. Onze samenwerking heeft de kwaliteit van de dienstverlening sterk verbeterd. De gemiddelde kosten per contact zijn met maar liefst 20% gedaald. Waar het contactcenter voorheen werd gezien als cost center, zagen we nu steeds meer een verschuiving naar value center.”
Gerda Verkerk, voormalig Directeur Customer Operations bij Oxxio
“Met SmartCenter heb ik een goede business partner die ons veel nieuwe inzichten heeft gegeven. Daarnaast zijn ze pro actief in het meedenken over verder verbeteren van klanttevredenheid met tegelijk oog voor kosten en concrete resultaatafspraken.”
Chris Zegers, Directeur Specialties
Van Lanschot Kempen
“Het Webcare team van SmartCenter raakt precies de juiste snaar! Ik ben onder de indruk van de flexibele houding, de positieve manier van communiceren en de betrokkenheid van SmartCenter.”
Ralph Jagt, Teamcoördinator Webcare Intergamma
Ons team heeft een multidisciplinaire achtergrond en bestaat uit goed opgeleide professionals met jarenlange ervaring, zowel op strategisch niveau als ‘in het veld’.
Onze professionals zijn je merk en zetten alles op alles om je klanten te servicen en je merkbelofte waar te maken. We maken ons verantwoordelijk voor het realiseren van je organisatiedoelen en handelen hiernaar met duidelijke afspraken vooraf. Dit op basis van inzet:
Bij onze werkwijze implementeren we een mix aan methodieken om de cost-of-ownership te verlagen en de KPI’s te verhogen. De precieze invulling verschilt per bedrijf en klantdoel, maar één aspect is voor iedereen hetzelfde: we brengen je klantstrategie tot bloei door het vertrouwen van je klanten te laten groeien.
Zorgt je huidige contactstrategie voor een hogere NPS tegen lagere kosten? Via de SmartScan onderzoeken onze specialisten de samenstelling en herkomst van al je klantinteracties. Op basis van de verzamelde data maken onze professionals verrassende analyses vol verbeterpotentieel op het vlak van procesoptimalisaties en het organiseren en inrichten van werk.
Bekijk onze SmartScanDe oplossingen van SmartCenter dragen in alle opzichten bij aan slim klantcontact. Onze inzichten helpen je de juiste afweging en inzet van (digitale) kanalen te maken voor het optimaal en efficiënt benutten van klantkansen. Ook voor de tooling en/of de mensen om dit doel te verwezenlijken ben je bij SmartCenter aan het juiste adres.
Alles voor een duurzame, positieve klantrelatie. Vanuit het hart van je organisatie, in het hart van je klanten.
Neem contact opCopyright 2022 - SmartCenter - Privacy policy -