Een tweede Coronagolf gaat waarschijnlijk, net zoals begin dit jaar, tot grote pieken en dalen in klantcontact leiden. Hoe speel je daar slim op in?
Het voorspellen van het contactvolume in klantcontact kan je veel opleveren. Met een goede forecast zorg je voor een goede balans tussen het aantal klantcontact medewerkers en het verwachte contactvolume. Zo voorkom je te hoge kosten en lange wachttijden met ontevreden klanten.
Als je dringend op zoek bent naar nieuwe krachten voor je afdeling Klantcontact dan kun je de werving en selectie zelf doen. We geven je drie redenen waarom uitbesteden slim is.
Hoe voorkom je betalingsachterstanden bij je klanten? Ga klantgericht te werk en beoordeel al bij verkoop of je dat betalingskrediet wel echt wilt verstrekken, hoe aantrekkelijk dat soms ook lijkt
De tweede blog met de drie laatste redenen om tijd en aandacht te besteden aan pro-actief achterstandsbeheer.
De druk op zorgverleners is door het Covid-19 virus groot. We geven je drie redenen waarom in deze tijd aandacht besteden aan patiëntbeleving belangrijk is.
De eerste blog waarin twee van vijf redenen aan bod komen waarom achterstandsbeheer met een menselijke maat zinvol is.