Bekijk de foto’s! | Rondetafelsessie Smart Thinking

Wat is de rol van een klantadviseur bij het realiseren van klantverwachtingen? Hoe vloeit de customer service strategie voort vanuit de core business? En wat is tegenwoordig de essentie van klantbeleving? Deze en andere relevante onderwerpen kwamen aan bod tijdens de inspirerende rondetafelsessie Smart Thinking.

De wereld ‘flexibiliseert’ in razend tempo. Transformatie en disruptie zijn aan de orde van de dag. Denk aan Uber, die er in de vervoersbranche voor zorgt dat je altijd en overal kunt komen. Maar ook de wensen in klantcontact veranderen. De consument wil snelheid, gemak en service. Of het nu gaat om digitaal of persoonlijk klantcontact, je zult als bedrijf hierop in moeten spelen en dat vraagt flexibiliteit. We nemen je mee in de vragen; hoe ga je als bedrijf om met het opschalen van klantcontact om te zorgen voor flexibiliteit? En wat zijn de mogelijkheden?

Op dinsdagmiddag 19 mei 2015 organiseerde SmartCenter een exclusieve en inspirerende rondetafelsessie Smart Thinking. Deze expertsessie ging over klantbeleving, klantbehoud en klantloyaliteit in de moderne tijd.

Door kennis te delen geïnspireerd raken en smart naar de toekomst

Wat is de rol van een klantadviseur bij het realiseren van klantverwachtingen? Hoe vloeit de customer service strategie voort vanuit de core business? En wat is tegenwoordig de essentie van klantbeleving? Deze en andere relevante onderwerpen kwamen aan bod tijdens de rondetafelsessie Smart Thinking.

Tijdens deze sessie vertelde ook Gerda Verkerk, directeur Customer Service bij Oxxio, over haar ervaringen en hoe Oxxio haar klantcontact naar een klantgerichte organisatie heeft getild.

Bekijk de foto’s

De Smart Thinking expertsessie vond plaats op de inspirerende locatie Inn Style in Maarssen, onder het genot van hapje en een drankje. Bekijk hier de foto’s van de bijeenkomst.

Previous
Previous

Dublin als inspiratiebron

Next
Next

Klantcontact anno 2025