Wat is de rol van een klantadviseur bij het realiseren van klantverwachtingen? Hoe vloeit de customer service strategie voort vanuit de core business? En wat is tegenwoordig de essentie van klantbeleving? Deze en andere relevante onderwerpen kwamen aan bod tijdens de inspirerende rondetafelsessie Smart Thinking.
Op dinsdagmiddag 19 mei 2015 organiseerde SmartCenter een exclusieve en inspirerende rondetafelsessie Smart Thinking. Deze expertsessie ging over klantbeleving, klantbehoud en klantloyaliteit in de moderne tijd.
Door kennis te delen geïnspireerd raken en smart naar de toekomst
Wat is de rol van een klantadviseur bij het realiseren van klantverwachtingen? Hoe vloeit de customer service strategie voort vanuit de core business? En wat is tegenwoordig de essentie van klantbeleving? Deze en andere relevante onderwerpen kwamen aan bod tijdens de rondetafelsessie Smart Thinking.
Tijdens deze sessie vertelde ook Gerda Verkerk, directeur Customer Service bij Oxxio, over haar ervaringen en hoe Oxxio haar klantcontact naar een klantgerichte organisatie heeft getild.
De Smart Thinking expertsessie vond plaats op de inspirerende locatie Inn Style in Maarssen, onder het genot van hapje en een drankje. Bekijk hier de foto’s van de bijeenkomst.
Terug naar het overzichtCopyright 2022 - SmartCenter - Privacy policy -