Kwali-tijd en empathie zijn in financieel lastige tijden nog belangrijker

Als klantenservice kun je voor de klanten die in financieel zwaar weer verkeren, zorgen voor een lichtpuntje door er echt voor de klant te zijn.

Betaalachterstand? Júíst in stressvolle situaties kun je klanten positief verrassen

Hoe je kan verrassen bij betaalachterstanden van je klanten met kennis vanuit ervaringen en pro-actief benaderen

Customer Centricity vergt een gemeenschap

Herijking van het concept CARE door middel van NPS 3.0

Wat gemeten wordt, wordt gedaan!

Herijking van het concept CARE door middel van NPS 3.0

Wat is jouw waarom?

Herijking van het concept CARE door middel van NPS 3.0

Een reis

Herijking van het concept CARE door middel van NPS 3.0

Care, een essentiële vorm van betrokkenheid bij de wereld

Herijking van het concept CARE door middel van NPS 3.0

Herijking van het concept care

Herijking van het concept CARE door middel van NPS 3.0

Word net als de GGD positief verrast met onze WFM (Young) Professionals

Hoe de WFM Professionals van SmartCenter het Bron- en Contactonderzoek in goede banen hebben geleid

vacature partner programma manager
Waarom NPS ook in de (semi)overheidssector gebruikt zou moeten worden

Digitalisering zorgt voor meer data en meer inzicht. Wat kan de (semi-)overheid leren van het bedrijfsleven?

forecast
Beter plannen met een goede forecast

Optimale capaciteitsafstemming van je klantcontactorganisatie realiseren via forecasting

werving
3 redenen om werving en selectie van klantcontact medewerkers uit te besteden

Drie redenen waarom uitbesteden slim is wanneer je dringend op zoek bent naar nieuwe krachten

Voorkomen is beter dan genezen

Hoe voorkom je betalingsachterstanden bij je klanten? Dat lees je in dit blog.

Goede tijden, slechte tijden (2)

3 (extra) redenen waarom achterstandsbeheer met een menselijke maat zinvol is

Klantbeleving in de zorg

Patient experience: waarom klantbeleving in de zorg zo belangrijk is

Goede tijden, slechte tijden (1)

Waarom proactief achterstandsbeheer je veel oplevert én hoe je dat aanpakt.

Drie zaken die je op orde moet hebben voor een tweede Coronagolf

Een nieuwe coronagolf leidt waarschijnlijk weer tot grote pieken en dalen in klantcontact. Hoe speel je daar slim op in?

Wat organisaties of semi-overheden kunnen leren van een crisis én hoe ze er beter uit komen

Een interview met Herald Kerkdijk, divisiemanager Klantenservice bij het CBR.

Slim en efficiënt in klantcontact Digitalisering vraagt om verandering. Maak je het klanten graag makkelijker? Dan is de kans groot dat inkomende klantconta...
Tips voor een betere nachtrust

Hoe je nachtrust jouw werkgeluk beïnvloedt

Innovatie in de zorg is een culturele uitdaging, geen technologische

Hoe omarm je technologische innovatie in de zorg op een manier dat het voor iedereen behapbaar blijft?

Benchmarken in klantcontact: Vergelijk – Open ogen – Maak sterker

Waar liggen kansen in de huidige wijze waarop klantcontact geregeld is? Met benchmarken kom je daar achter!

teamleider harry aan het woord
Teamleider aan het woord: Harry

Harry de Wals werkt al vanaf december 2015 namens SmartCenter bij Van Lanschot.

Slimme toekomstbestendige keuzes in klantcontact

Lessen uit het 12 Smart Thinking Seminar