Benchmark Team

Benchmark de prestaties van je outsource partner of je eigen team

Benchmark Team

Wil je de algehele performance van je afdeling verbeteren?
Denk je dat de inzet van je outsource partner efficiënter kan?
Of wil je op eigen locatie in een open keuken principe klantinteractie verder professionaliseren?

Of het nou gaat over NPS-scores, FTF of andere KPI’s:
De benchmark teams dagen de huidige klantinteractie resultaten uit, bij jou op locatie en met jullie systemen. De teams maken het verschil door de inzet van onze SmartWork® methodiek.

Een benchmark team:

  • Wordt aangestuurd door een ervaren Teamleider van SmartCenter volgens de SmartWork® methodiek met optioneel SmartTools (SaaS)
  • Wordt ondersteund door benodigde klantinteractie specialisten
  • Bestaat uit zeer gemotiveerde klantadviseurs
  • Deelt nieuwe inzichten en learnings met je eigen organisatie met als doel klantgerichter en kostenefficiënter te werken

Benieuwd welke resultaten onze benchmark teams hebben gerealiseerd?

Vraag hier meer informatie aan

Anderen bekeken ook

NPS

Binnen één jaar naar een 9+ op klanttevredenheid - Van Lanschot Bankiers

KLANTTEVREDENHEID

Binnen 6 maanden naar een klanttevredenheid van 8.5 - Wouter Tiems Service Manager Ministerie BZK – Logius

TOTAL COST OF OWNERSHIP

>30% kostenreductie binnen één jaar van outsourcing naar insourcing - Theo van Bon, COO Moneyou

Innoveren op het gebied van klantcontact?

SmartCenter is continu bezig met innovaties op het gebied van klant- & medewerkersbeleving. Bent u benieuwd hoe wij het inwerktraject van medewerkers verkorten en leuker maken? Bekijk hier de video van onze SmartGame.

SmartGame

Gerelateerde artikelen

Recente Klantcases