Bedankt voor het invullen van de Quickscan!

Binnen 48 uur ontvangt u per mail van ons de uitslag!

E-mail niet ontvangen?
Dan kan het zijn dat de e-mail is tegengehouden door het filter om ongewenste e-mail te blokkeren. Soms blokkeren deze filters ook e-mails die je juist wel wilt ontvangen. Doe dan het volgende:

1. Check je spamfilter
Controleer of de e-mail is terecht gekomen in de spamfolder of folder voor ongewenste e-mails. Wanneer dit het geval is plaats je de e-mail vanuit de spamfolder in je inbox. In de toekomst zal deze e-mail niet meer in het spamfilter terechtkomen.

2. Whitelist ons e-mailadres
Om te zorgen dat al onze e-mails in de toekomst niet meer in het spamfilter terecht komen kan je heel gemakkelijk het e-mailadres whitelisten. Hiermee zeg je tegen het filter dat e-mails van het specifieke e-mailadres geen spam zijn.

De manier van whitelisten verschilt per e-mailprogramma >

Recente Artikelen

Laatste Whitepapers