088-3747300 info@smartcenter.nl Paasheuvelweg 1 Amsterdam

Op de hoogte blijven van de laatste
ontwikkelingen op het gebied van klantcontact?

All BlogsNieuwsSales

Creëert uw organisatie onderscheidend klantcontact?

Deel uw uitdagingen en best practices en raak geïnspireerd tijdens ons Smart Thinking event!   Wilt u binnen uw organisatie klantcontact uitbesteden, zelf doen of een combinatie hiervan? Ontdek samen met een select gezelschap van beslissers op het gebied van klantcontact verschillende perspectieven tijdens het Smart Thinking Seminar. Waarom komen organisaties tot hun keuzes? Ervaringen van MoneYou, Van Lanschot

Lees verder

Inspiratiereis Dublin

Dublin als inspiratiebron SmartCenter helpt organisaties met het meetbaar verbeteren van klantcontact. Op 15 en 16 juni 2017 heeft SmartCenter met een aantal van haar relaties een gezamenlijk bezoek aan Dublin gebracht om inspiratie op te doen bij gerenommeerde contact centers. Dublin is het Europese hart voor internationale tech organisaties. Vanuit hier worden dan ook klanten van over de

Lees verder

Kom ook naar Huis ter Duin om te voorkomen dat je op het laatste moment moet scoren.

Op de vooravond van de cruciale wedstrijd van het Nederlands elftal tegen Luxemburg, kijken wij net als de Kleine generaal, hoe we onder hoge druk, het verschil in klantcontact kunnen maken. Benieuwd welke innovaties kunnen helpen uw klantcontact verder te verbeteren? Op zoek naar het verbeteren van klant- en medewerker ervaring? Of benieuwd hoe uw vakgenoten met hedendaagse uitdagingen

Lees verder

Persoonlijke uitnodiging inspiratie reis Dublin

Creëer optimale klantbeleving met SmartCenter Bevestig uw deelname aan de inspiratiereis door onderstaand formulier in te vullen:          

Lees verder

Optimaliseer je klantcontact (Deel 1)

  Social media, CRM-systeem, onlinecommunicatie, kennis op de werkvloer en ga zo maar door. Dit zijn zaken waar jij als klantcontactspecialist dag in, dag uit, mee te maken hebt. Hoe reageer jij op klachten, vragen, opmerkingen? Hoe communiceert jouw klantcontactafdeling naar de klant toe, maar belangrijker nog: naar elkaar? In dit blog geef ik je enkele tips om jouw

Lees verder

Klantcontact: Passie, oprechtheid en interesse!

Je hoort het al: klantcontact. Wat houdt goed klantcontact in? Klantcontact is meer dan alleen het reageren op vragen, opmerkingen en/of klachten van je klant(en). Klantcontact heeft te maken met passie, oprechtheid, interesse en het allerbelangrijkst: leren van je klant!   Waarom doe je het? Waarom bestaat jouw organisatie? Wat is voor jou de drijfveer om dagelijks je bed

Lees verder

Artikel: Klantcontact medebepalend voor reputatie

Op 11 maart is onderstaand artikel verschenen in Wendbaar Ondernemen als bijlage bij Elsevier. SmartCenter is vanuit haar expertise gevraagd hoe klantcontact het onderscheidend vermogen van een organisatie kan verhogen. Bent u benieuwd hoe wij dit voor uw organisatie kunnen realiseren? Neem dan contact met ons op. Dit artikel is op 11 maart verschenen bij de special Wendbaar ondernemen

Lees verder

Benieuwd naar de samenwerking tussen Van Lanschot & SmartCenter?

Van Lanschot heeft SmartCenter ingeschakeld om de komende jaren werk te maken van een nog betere ondersteuning van haar klanten. Samen tillen de twee organisaties het klantcontact van Van Lanschot naar een hoger niveau.

Lees verder

Veel inspiratie tijdens het Smart Thinking Seminar

Op dinsdagmiddag 7 februari organiseerde SmartCenter voor de vijfde keer het Smart Thinking Seminar. Deze keer stonden er presentaties over Chatbot, Gamification & Agent Balance op het programma.

Lees verder

Even voorstellen: Peter Schröder

Wie ben je & wat ga je voor SmartCenter doen? Mijn naam is Peter Schröder. Ik heb eerder als teamleider voor TomTom, Nike en Xerox gewerkt. Functie: Teamleider (Duits) voor MoneYou.

Lees verder