“Smart

Inspiratie voor unieke customer experience op strategisch niveau.

Wilt u uw organisatie klantgerichter maken en customer experience vergroten? Wilt u inzichten hoe u uw invloed op dit gebied binnen uw organisatie kunt vergroten? Komt u tevens graag in contact met medebeslissers omtrent deze thema’s?

Kom dan ook naar ons Smart Thinking Seminar op 13 maart aanstaande in de Round Control in de Jaarbeurs Utrecht. Samen met onze panelleden nodigen wij u van harte uit om in de arena deel te nemen aan deze inspirerende sessie.


Het programma

Als dagvoorzitter bewaakt ervaren klantfundamentalist Daan Noordeloos de rode lijn rondom strategisch customer experience management. Wij heten u welkom in de Round Control zaal in de Jaarbeurs Utrecht op 13 maart. Vanaf 12:30 uur bieden wij een heerlijke lunch aan. Het seminar start om 13:30 uur en vanaf 16:30 uur is er aansluitend een borrel.

Het panel bestaat uit vier vooraanstaande beslissers van vier grote innovatieve bedrijven met elk andere inzichten op het gebied van klantcontact. Graag stellen we de panelleden aan u voor:

Stefan Verhoeven

Algemeen Directeur, Miele Nederland

Marco ten Oever,

Manager Customer Contact, XS4ALL

Chris Zegers

Directeur Private Banking & Healthcare, Van Lanschot Bankiers

David Slagter

Manager Klantenservice, Aegon

Van inzicht naar implementatie, hoe krijgt u binnen uw organisatie de stakeholders mee?

We zouden het erg leuk vinden u persoonlijk in de Jaarbeurs te verwelkomen.



*Dit event is bestemd voor beslissers op het gebied van klantcontact.

Inschrijven