Klantcontact Anno 2015 Lp Banner

Klantcontact anno 2025

Hoe ziet de toekomst van klantcontact eruit? Hoe gaat data u helpen van reactief naar proactief klantcontact te transformeren? Hoe gaat de technologie en wetenschap ons helpen om onze communicatie te verbeteren door bewust en onbewust gedrag?

Komt u graag in contact met beslissers van verschillende organisaties omtrent deze thema’s? Neem dan deel aan ons Smart Thinking Seminar op 26 juni aanstaande bij werelds meest succesvolle datacenter Equinix in Amsterdam.

Het Programma

De innovatieve startups "PRDCT" en "Attention Architects" worden ondersteund door ACE, onderdeel van de Universiteit van Amsterdam ondernemingen. Een vooraanstaande professor zal samen met de beide oprichters nieuwe inzichten laten zien over klantcontact anno 2025 met behulp van theorie en praktijkvoorbeelden.


Afsluitend is er een rondleiding door het zwaarbeveiligde datacenter van Equinix. Het seminar vindt plaats op 26 juni van 13:00 uur en vanaf 17:00 uur is er aansluitend een borrel.


De twee keynote sprekers

1. Attention Architects

Neuro Experience Marketing

Op dit moment vindt communicatie met klanten nog voornamelijk plaats via telefoongesprekken, e-mail of chat. Opkomende technieken als Augmented en Virtual Reality veroorzaken naar verwachting een verschuiving naar het visuele domein. Ze stellen servicemedewerkers bijvoorbeeld in staat directe aanwijzingen te geven in het blikveld van de klant. Attention Architects verkent de kansen en mogelijke gevolgen van deze aankomende technieken voor klantcontact.


2. PRDCT

Data driven klantcontact

Het kennen van uw klant is de basis van zakelijk succes. Het PRDCT platform biedt één overzicht van alle beschikbare klantdata en is te gebruiken voor betere klantinteractie. Het is de basis voor data driven marketing en data driven klant succes. PRDCT geeft je daarnaast waardevolle inzichten over de verdere toekomst van klantcontact.



Bestel Ticket

De ticketprijs voor het Smart Thinking Seminar bedraagt €195,- exclusief BTW.


Ook benieuwd naar nieuwe inzichten? Schrijf u dan snel in! 

We hebben maximaal 20 plaatsen te vergeven.*



*Dit event is bestemd voor beslissers op het gebied van klantcontact.

Inschrijven

Kunt u het inschrijfformulier niet zien? Klik dan hier